Continu

Mechelsesteenweg 51

Brasserie

Zondag, Zaterdag

Toon telefoonnummer Email

Feestje of iets te vieren?

Trendy zaal voor elk privéfeest

Verjaardag of jubileum? Receptie of bedrijfsfeest? Elke zaterdag, zondag en op feestdagen opent Continu te Antwerpen haar deuren voor privéfeesten met maximaal honderd genodigden. We bekijken met plezier samen uw mogelijkheden.

Catering en muziek naar keuze

Warme en/of koude hapjes? Menu of walking dinner? U kiest zelf hoe uw feesttafel eruitziet. Bovendien draait een van onze huis-dj's muziek naar uw smaak.

Restaurant en bar in één

Vooraf de sfeer opsnuiven tijdens een lunch of diner? Op weekdagen is Continu een trendy brasserie waarin een eigentijdse Franse keuken met verse seizoensproducten de hoofdrol speelt. 's Avonds wordt het restaurant een gezellige bar en tijdens de zomermaanden is het heerlijk vertoeven op ons zonnige terras.

Trendy en gezellige feestruimte op toplocatie

Dankzij onze scherpe prijzen betaalt u bij Continu geen cent te veel. U feest heel ontspannen in een ruime, trendy en verzorgde zaal. En u en uw genodigden worden voortdurend in de watten gelegd door ons professionele team. Bovendien ligt Continu op een toplocatie aan de rand van het Antwerpse stadscentrum. Uw auto parkeren? De parkeergarage aan de Nationale Bank ligt op wandelafstand.

Vraag uw gratis offerte.

Faciliteiten Terras