Beoordelingen van Aahaar

7.5
André

Gewoon oneetbaar!

Ik ben daar een dikke jaar geleden geweest. Als je op de foto's kan zien, ziet het eten verrukkelijk uit. Ik heb mij ook bovendien laten afleiden door de heerlijke geur van die gerecht waardoor ik verschillende dingen had uitgekozen en met een brede glimlach terug naar mijn tafel ging. Buiten het rijst en de sla, de rest van het eten was gewoonweg niet eetbaar!!! Het eten mag zeker wat pittig zijn maar zo overdrijvend aub. De smaak van dat eten was gewoon weg en het smaakte gewoon naar pikant.Ik begon zelfs te hoesten van de pittigheid!!! Misschien denken de uitbuiters dat zij op die manier gaan voorkomen dat je te veel ervan gaat eten (aangezien het een buffet à volonté is) en misschien hopen zij waarschijnlijk dat je veel drank gaat bestellen om letterlijk de "BRAND" in jou mond te blussen.... Geen slimme zet jammer genoeg want zij zullen mij en mijn kennissen daar nooit meer terugzien.

Bettina

lekkere vegetarische Indische keuken

Was de eerste maal dat ik hier kwam. Vriendelijk personeel toont de weg naar buffet. Lekkere vegetarische Indische gerechten, zowel spicy als niet spicy. Net buffet dat regelmatig aangevuld wordt. Aan te raden is buffet met een mango lassi.Terras en restaurant zijn wel bijzonder sober te noemen. Lekker en gezond. voor resto.be: adres dat jullie geven is niet correct, resto.be stuurt herinnering voor reservatie met als adres: Herentalsesteenweg, maar het is wel Herentalsestraat.

Marleen

Lekker

Lekker en gezond voor weinig geld, genoeg keuze in buffet, vriendelijke bediening. Zeker de moeite om nog eens terug te komen.

ilse

authentieke Indiaanse keuken. heerlijk!

ik had in de Aahaar afgesproken met een onbekende man die ik enkel kende via mailverkeer. voor de gezelligheid moet je niet gaan zeker niet voor een date...maar het eten is er fantastisch lekker, echte authentieke Indische keuken ( ik heb 10 maand door India gereisd ).het personeel is vriendelijk maar onopvallend. wij hadden het buffet gekozen. uitproberen, het is heerlijk! en voor de prijs moet je het ook niet laten. keuken, een welverdiende 10/10.

tania

zeer verrassend

Heel verrassend met groot overdekt terras achteraan. Gemakkelijke en goedkope buffetformule met veganistische schotels.

Stefan

lekker

het was lekker

Agnes

think I wont't go again

uitsluitend engels, geen probleem maar niet klantvriendelijk/hadden niets gehoord over onze booking/restaurant onaantrekkelijk maar dat wisten we vooraf/dienster gekleed in gerafelde jeans en smurfen t-shirt,zelfs voor daar niet gepast/hebben buffet gekozen, gewone dagelijkse kost, niet slecht maar ook niet de moeite/konden niet betalen met Visa omdat rolletje papier op was...!!!hebben al veel betere indische restaurants gehad, beetje duurder maar authentiek, ook in Antwerpen.Besluit: goedkoop in alle opzichten!

Mira

eten in een ontspannen en rustige sfeer

een restaurant gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.Een goede prijs voor degelijk en lekker voedsel.Dank U wel.