Beoordelingen van De Veehandel

6.9
Eske
Beoordeeld op: 01/06/2018
Eske beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

over afgang gesproken!!!

Wat is er hier gebeurd?! Tot een jaar geleden kwamen wij hier geregeld. Steeds fantastische bediening en top kwaliteit! Vandaag, vrijdagavond nog eens bezocht maar wat is er hier gebeurd?! Bij het binnenkomen (19u00) was heel het restaurant leeg. We kregen een tafeltje van 2 personen wat echt wel redelijk krap is, al onze schoteltjes en wijn- + waterfles konden er zelfs niet op. Aan de dame, die de zaal verantwoordelijke leek te zijn, een 'bloederig' stuk vlees besteld waarop zij zei ' dat is n'n saignant. Op mijn bord een bleu gekregen. Hem terug aan de ober gegeven die er maar wat rondliep zonder enige betekenis. Hij naar de keuken 'Kevin dit moet n'n saignant zijn! Bij de afrekening zei hij dat ik in het vervolg n'n a point moest vragen want ik leek er niet veel van te kennen. Onze fles huiswijn (32€!) en fles water hebben we zelf helemaal moeten leegschenken. Conclusie: vergane glorie!! Ons zien ze hier NOOIT meer!!

Tom
Beoordeeld op: 09/01/2018

alle klasse verloren... slechte ediening en...

Vroeger klasse zaak nu grote tegenvaller! Wij hadden gereserveerd, maar bij aankomst wisten ze niet 'waar ze ons wilden gaan zetten' terwijl er nog voldoende lege gedekte tafeltjes over waren. We werden dan maar aan een vuile tafel geparkeerd i.p.v aan ��n van de reeds gedekte exemplaren. Tussen onze voeten lagen er nog restanten van onze voorgangers. De bediening deed het duidelijk tegen zijn zin, helemaal niet vriendelijk! Als voorgerecht had ik de suggestie (paddenstoelensoep) die achteraf gezien weinig bijzonder en nog al zout was, hiervoor werd ?19 aangerekend! Dit was het absoluut niet waard. Het vlees daarentegen was wel erg lekker. Maar als ik zoveel geld voor mij vlees betaal, verwacht ik een bepaalde klasse van het restaurant. Buiten een vuile omgeving, onvriendelijke en slechte bediening werd een deel van het restaurant gebruikt als speeltuin voor ��n van de kinderen van het personeel. Bij onze afrekening stonden er zaken op die we niet hadden gevraagd. Toen we de eigenares hierover aanspraken kregen we een onge�nteresseerde reactie terug: ' Dan trek je dat er af he, da zal iets zijn dat de mensen naast u hebben besteld'. Daarna kregen we ongevraagd een klaagzang over een andere klant die ook commentaar had gehad over zijn rekening maar slechter was afgeweest omdat ze een extra sausje hadden aangerekend maar een fles wijn waren vergeten. Als ik een rekening betaal van ?168 voor 2 personen verwacht ik een professionele klasse zaak, geen vuile kinderspeeltuin met slechtgezind personeel en zwaar overprijsde voorgerechten.

Carlo
Beoordeeld op: 24/11/2019

Veel te duur restaurant voor wat je krijgt.

Het is belachelijk wat je krijgt voor de prijs die ze ervoor vragen. Eerst kreeg mijn vrouw een slecht stuk vlees, dit was ook nog uitgedroogd. Waarschijnlijk hebben ze het eerst aan andere mensen aangeboden die het ook geweigerd hebben. Het was een menu voor 2 personen en je zou dan 1,3 kg vlees krijgen lazen we later pas, toen we klaagden over de rekening. Dat gewicht werd zeker niet gehaald, maar je moet er wel € 79,- voor betalen. Helaas van te voren de recensies niet gecheckt, hieruit blijkt dat dit veel vaker voorkomt. Dit restaurant is niet aan te raden.

Anthony

Het vlees valt zwaar tegen...

De Veehandel HAD steeds de naam van het beste vlees te hebben, maar dat is spijtig genoeg voorbij. De twee laatste keren was ik als echte vleesliefhebber zeer zwaar ontgoocheld. Nu zien ze mij daar niet meer. Ik kreeg mijn vlees dan ook nog seignant ipv bleu chaud en dan was het nog niet mals... Voor mij is qua vlees Restaurant Mich toch nummer één in Antwerpen

Christof

Zeer duur en niet vriendelijk

Zeer duur voor wat je krijgt. Saus 4 euro extra, sla 4 euro extra, warme groentjes 8 euro extra. Tafel was niet proper, bediening was niet vriendelijk. In plaats van een gezellige avond, was dit een snelle dure hap. Vroeger veel beter.

Nathalie

Schandalig duur stukje vis

De Veehandel is een vleesrestaurant, akkoord, doch niet iedereen van ons gezelschap eet vlees. Eet vooral geen "vis van de dag" zonder naar de prijs te vragen. Op de eindafrekening vragen ze 38€ voor een stuk kabeljauw in vuil gebakken boter met lauwe groenten die er niet bijpassen. Voor die 38€ verwacht ik een topgerecht!!!!! Als je vis niet kunt klaarmaken zoals het hoort, haal je het beter van de kaart. Een schande!

Frederik

Beetje een tegenvaller. Zeker de bediening...

Beetje een tegenvaller. Zeker de bediening kan stukken beter !

Tammeke

Zaterdag bezocht samen met avond Proms. Menukeu...

Zaterdag bezocht samen met avond Proms. Menukeuze ->prijs / kwaliteit-> duur. Wel lekker en vriendelijke bediening maar niet gezellig om te zitten boven! goei gebakken frietjes en zalige chocolade mousse! echter niet voor herhaling vatbaar.

maarten

Het Vleesrestaurant

Gelegen aan het slachthuis is dit restaurant de referentie voor oerdegelijk vlees. Aanrader is de steak Rosinni met frietjes gebakken in ossewit. Geen plek om kleine kids mee naar toe te nemen want er is geen plaats voor buggy's en de akoestiek is nogal overheersend.

pete
Beoordeeld op: 06/04/2019
pete beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

nog steeds een referentie

was lang geleden maar vervulde de verwachtingen restaurant zat goed vol zeer lekker gegeten (vijf personen met diverse keuzes, alles even goed) én goede bediening ! we komen zeker terug