Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Welkom bij Brasserie Bistro Deurne!

Vandaag is de brasseriekeuken hot. Zeker bij Brasserie Bistro Deurne waar je als gast de gezellige uurtjes meemaakt in een typisch decor. De krant lezen met een koffie erbij, genieten van een drankje op het terras, iets bestellen van de vaste kaart: het kan allemaal. Verse pasta’s, wokgerechten, slaatjes, scampi’s, steak……je hebt maar te kiezen.

Seizoensgebonden suggesties staan trouwens op een speciaal bord aangegeven of worden aan tafel door ons vriendelijke personeel aan u voor gesteld.

Voor zoetebekken komen in de namiddag ijs, wafels en verrukkelijke pannenkoeken op tafel, huisgemaakt.

Achter in de zaak bevindt zich het restaurant gedeelte. Een sfeerrijke zaal waar u zicht heeft op onze geklimatiseerde “wijnkamer”. Deze zaal is uitermate geschikt voor feesten, seminaries, recepties, walking dinners, party’s, personeelsfeesten en vergaderingen. Ons restaurant heeft een capaciteit tot 60 personen.

Bij goed weer lonkt ons grote buiten terras. In de zomermaanden organiseren wij daar regelmatig een gezellige BBQ.

Extra troef is onze aparte rookruimte waar u rustig een sigaretje kunt roken, zonder dat u buiten in de koude moet vertoeven.
Schrijf als eerste een beoordeling over dit restaurant