Openingsuren
Nu gesloten Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Zaakvoerder Colin en zijn vrouw Kelly toverden de voorbije jaren Ter Rivierenhof om tot een gesmaakt restaurant. Hét centrale ingrediënt? Een vurige passie voor koken en gastvrijheid.

Het is die combinatie die deze taverne uniek maakt. Al van bij de entree merk je: hier ben ik van harte welkom. Bovendien is de nabijheid van park Rivierenhof een grote troef. Vanop het terras in de zomer hoor je het ruisen van de bomen. Maar ook in de winter zorgt het voor een fabuleuze sfeer.
HET ZIT HEM IN DE DETAILS !
Oog hebben voor details maakt het verschil. Je kinderen krijgen hun gerecht als jij van je voorgerecht geniet – zodat ze niet te lang moeten wachten en jij rustig kan eten. Ouderen en mensen met een beperking worden op maat geholpen als dat nodig is. Je jas wordt aangenomen als je aankomt, en weer overhandigd als je vertrekt.
BEREIDINGEN VOLGENS DE REGELS VAN DE KUNST
We bereiden alles volgens klassieke receptuur, met oog voor de beste kwaliteit. Chateaubriand wordt aan tafel uitgeserveerd. Alles wordt in huis én vers bereid. In het wildseizoen braden we onze fazant op karkas en wordt hij zo aan tafel gebracht.
En voldoet iets niet aan onze hoge eisen? Dan wordt het niet geserveerd. We zijn streng voor onszelf én onze producten. En dat merkt u – bij elke hap.
EEN SERVICE VOOR DE KLANT
We luisteren altijd goed naar onze klanten. Je wensen, allergieën en voorkeuren worden met zorg gerespecteerd. Zodat iedereen de kans krijgt om écht te genieten van zijn of haar gerecht.

Smaakt dat naar meer? Je kan ons vakmanschap ook inhuren voor je feest of event. Onze cateringdienst is bijzonder flexibel: van het leveren van bereide gerechten tot het koken ter plaatse. Ook feesten in het restaurant zijn mogelijk – zelfs op onze sluitingsdagen maandag en dinsdag (vanaf 20 personen).