Zondag, Maandag
Toon telefoonnummer Email Website

De Violin bevindt zich in een karaktervolle gerenoveerde hoeve in Deurne, met binnenin een prima mix van modern en rustiek: planken vloeren, een gezellige open haard, kleurrijke accenten,… U wordt er steeds warm onthaald, zonder familiair te worden, en kan ook rekenen op een vlotte en discrete bediening. De keuken is Frans-Belgisch en wordt aangevuld met dagsuggesties. Of u nu kiest voor een business lunch, een degustatiemenu of een diner à la carte: elk gerecht is een verrassing op zich en ziet er uit als een kunstwerk. Bovendien houdt men ook steeds rekening met uw wensen en behoeftes. Daarnaast verzorgt De Violin graag al uw feesten, met of zonder bediening, ter plaatse of op een locatie naar keuze. Het Aziatische zomerterras is dan weer the place to be op zonnige dagen: een oase van rust en ruimte in hartje Antwerpen. De Violin, dat is reizen, verpozen en lekker eten tegelijk!

Catherine

eten zeer lekker

Het eten was prima Maar het was zeer koud in het restaurant !!! Zaten naast de de verwarming die geen warmte gaf ,problemen met de ketel ? Het was zeer koud buiten en veel regen en dan in de kou zitten ?

Bruno

Aangenaam vertoeven met zeer attente gastheer

Gezellig kleinschalig restaurant - lekker menu - we namen wijn inclusief - witte wijn leek wat passé maar verder was er niets op de ganse avond aan te merken.

zeer goed eten

diner is goed in de smaak gevallen

Monique

Lekker en economisch tafelen via Restodays

De gerechten waren mooi voor het oog en verfijnd van smaak. Hoewel we helemaal alleen waren in het restaurant (woensdagavond) werden we op de gepaste wijze ontvangen en kregen we de nodige tijd om van ons etentje te genieten (we werden niet buitengekeken). De wijnen waren aangepst aan het menu. We gaan zeker nog eens terug.

Walter

LEKKER EEEEEEECHT LEKKER

ALLES ZEER VERZORGD

Katelijn

Een gezellig avondje uit

Het interieur is misschien een tikkeltje verouderd maar zeker gezellig om vertoeven. Het eten was heel lekker. De ontvangst door de gastheer was zeer hartelijk. De aangepaste wijnen bij het menu waren lekker. Wij hebben een fijne en lekkere avond gehad in De Violin.

Diane

heel lekker, aan aanrader als je tijd hebt

Wij hebben lekker gegeten, alleen wat het jammer dat alles zo lang duurde. We zijn binnen gekomen om 20,00uur en rond 20,45u kregen we ons glaasje cava. Heel veel later kregen we een klein kommetje pompoenssoep, die wel lekker was maar helaas lauw. Ons voorgerecht hebben we dan rond 21,40 u gekregen en zo ging het verder. Afin na hoofdgerecht,dessert en koffie of thee, hebben we de zaak verlaten rond 11,45u Voor slechts 3 gangen is dit wel zeer lang tafelen. We hadden voor aangepaste wijnen gekozen, helaas één persoon drinkt alleen maar witte wijn, en zij kreeg na onze vraag haar 2e glas, van diezelfde witte wijn, als haar hoofdgerecht al op was.Maar nogmaals de gerechten waren lekker!!

Willy

Fijne lunchmiddag doorgebracht.

Vriendelijke ontvangst. Ongedwongen bediening. Lekker eten.

Shirley

Altijd zeer goed

Het was voor mij al de 4e keer dat ik De Violin bezocht en zoals steeds was het zeer lekker. Een erg gezellig restaurant met prima bediening. klein minpuntje misschien: er was veel tijd tussen de verschillende gangen, maar dat kwam misschien door de grootte van onze groep (9).

bart

alles impécable