14/20 Gault&Millau
Karel De Preterlei 210 2140 BORGERHOUT 03.236.13.82

Karline

verjaardagsetentje

Ik sluit mij aan bij het vorige commentaar, lekker maar niets speciaals. Het interieur vond ik teleurstellend, donker en afgeleefd. Helemaal geen keurig gesteven witte tafelkleden zoals op de foto's, maar ongezellige houten tafelbladen die een onfrisse indruk gaven, met daarbij uitgerafelde, versleten servetten. Ook de elders veelbesproken hartelijke ontvangst van de gastvrouw hebben we moeten missen... nergens te bespeuren.

Ellen
Ellen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Gewoon goed maar niets verrassends

3-gangenmenu aan € 35 is waar voor je geld - ingrediënten zijn van uitstekende kwaliteit en ze worden goed gecombineerd en degelijk bereid. Het is echter geen menu dat ik me lang zal herinneren omdat het klassiek en weinig verrassend was. Service is vlot maar ingetogen - niets op aan te merken. Huisaperitief aan de dure kant en smaakte ondanks de opgesomde reeks ingrediënten opnieuw niet speciaal. Samengevat : OK maar niet noemenswaardig.

Ingrid

Lekker eten, mooie omkadering

wij hebben afgelopen zaterdag heel lekker gegeten en het restaurant zelf is mooi, eigentijds ingericht met toch voldoende aandacht voor de oude elementen die behouden bleven. Wij gaan zeker terug, een echte ontdekking !

HILDE

ontspannen genieten

goede prijs kwaliteitsverhouding.Profesionele bediening van de zaaldame.Ontspannen sfeer.

Brigitte

goede samengestelde combinatie van gerechten

lekker gegeten,zeer goede bediening,vriendelijk personeel en mooi gedresseerde borden.Soms wat lawaaierig maar ligt aan clienteel.leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Robin

Prijs kwaliteit

In verhouding met de prijs zijn de porties te klein ben met honger naar huis gegaan. Jammer want de zaak is heel gezellig met een goede bediening

Els

Verfijnd en origineel

Zeer fijne keuken, mooi kader en aangename sfeer

Anne

Uitmuntend - zoals steeds

Overheerlijke gerechten, perfecte dosering, heerlijke wijnen, correcte service, kortom een zeer geslaagde avond

Christel

heel fijne keuken in een prachtig kader

het was heel lekker en fijne keuken - ook een prachig interieur - een aanrader

Sandy

Vina Clara is een echte aanrader. Prachtig...

Vina Clara is een echte aanrader. Prachtig pand, superbediening, de gastvrouw leeft echt voor haar vak en dat merk je. Ze doet alles met een stralende glimlach. Het eten is perfect. De menu is een aanrader met aangepaste wijnen. Voor mij is Vina Clara het beste restaurant van 't stad!