Culinaria

Toon telefoonnummer Email Website

Hans
Hans beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner

Aanrader

We hebben een lekkere en gezellige avond gehad in Merksem. Vlotte bediening en service. Lekkere hapjes maar niet echt samen passend. Heel lekkere ravioli en ook de mosselen in lookboter waren zoals het moet. De eend was iets te ver, maar wel lekker. (saus+) Als ze de gerechten nog één trapje hoger krijgen zijn ze top!

Chantal
Chantal beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Uitstekende keuken!

Het was een zeer lekker diner, we hebben ervan genoten. Proficiat aan de chef en zijn team. Doe zo verder.

sally
sally beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Aanrader

De gekende reputatie van dit restaurant kunnen wij absoluut bevestigen, De sfeer is warm en heel ontspannen, geen gestresseerd personeel integendeel enkel vriendelijke mensen die u met plezier een culinair, kwaliteitsvol gerecht presenteren. De zaak is zeer verzorgd en straalt evenwel het warme karakter van de uitbaters uit. Het menu was tot in detail vers, vers, vers.....Bedankt en tot binnenkort !

Hilde
Hilde beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Topklasse!

Van bij de binnenkomst tot bij het buitengaan, honderd procent tevredenheid. Intieme en huiselijke sfeer, zeer gezellig ingericht. De service is zeer aangenaam en vriendelijk, je wordt op een hele persoonlijke manier bediend. Het eten is topklasse. Eenvoud heerst maar oh, zo smaakvol. De chef weet hoe z'n gasten te verwennen met culinaire smaakexplosies. De menukaart is niet zo uitgebreid, maar alles op het bord is duidelijk vers klaargemaakt. Wij komen zéker terug.

Luk
Luk beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie

Prima!

Vriendelijke bediening, attent, correct, lekker eten, kortom; voor herhaling vatbaar. Merci!

Luc
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

alles was weer opperbest, de ontvangst ,de...

alles was weer opperbest, de ontvangst ,de bediening,het menu er was niets aan te merken

Caroline
Caroline beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

We hebben heel lekker gegeten en de ontvangst...

We hebben heel lekker gegeten en de ontvangst was heel vriendelijk! De gerechten waren stuk voor stuk mooi om te zien en heel lekker klaargemaakt. De bediening was heel attent en voorkomend ondanks het drukbezette restaurant. We willen langs deze weg onze oprechte waardering geven en wensen jullie alle succes!!!

Edwin

een fantastisch etentje !

de bediening was correct en vriendelijk en het eten zeer lekker !

jacqueline

voor herhaling vatbaar!!!

Lekker gegeten,en supervriendelijk bediend.Wij hadden de lunch (via sodexo) met keuze tussn voorgerecht en hoofdgerecht of hoofdgerecht en desert.Persoonlijk vond ik deze formule van hoofdgerecht en desert,een beetje zuinig,het was superlekker en vind ook dat je met deze formule 100pct tevreden mag zijn.Gaan zeker terug om de kaart uit te proberen!

Chris

Ons eerste bezoek maar zeker niet het laatste....

Ons eerste bezoek maar zeker niet het laatste. Het eten was superlekker en de porties zeer ruim . Gezellige sfeer om lekker te tafelen, kortom een aanrader.