Beoordelingen van Hof De Bist

6.3
sofie

gezellig tafelen

leuke brasserie, aangenaam kader, best reserveren en zelfs bij niet reservatie vinden ze nog wel een plekje! voor de mensen die graag wild eten... zeker een aanrader. zeer kindvriendelijk, fijn en behulpzaam personeel! een aanrader voor een avondje gezellig tafelen zowel in groep als met partner! mvg sofie jespers

Christel

kok is zijn smaakpapillen kwijt

Met mijn moeder ga ik hier regelmatig eten. Zij neemt dan een gebakken tong omdat ze die zo lekker vindt. Vandaag was de tong verschrikkelijk, ze was precies gemarineerd in zout. De steeds vriendelijke bediening heeft ze terug mee naar de keuken genomen en kwamen er even later mee terug daar er volgens de kok niets mis was. Tong zou een zoute vis zijn (vast iets nieuws op de markt) en smaakte zoals het hoort volgens hem. We hebben dan uiteindelijk 34 euro betaald voor een vis die niet eetbaar was. Spijtig, vanaf nu zoeken we een ander adresje om wekelijks te gaan eten.

Victor

Aperitief, voorgerecht en hoofdgerecht volgende...

Aperitief, voorgerecht en hoofdgerecht volgenden heel snel op elkaar. Tot aan het hoofdgerecht tot 3 keer toe gevraagd voor een fles wijn. Na het hoofdgerecht hebben we hier meer dan een half uur gezeten zonder dat er ook maar iemand (van toch wel vele personeel dat er rondloopt) vroeg of we nog iets wensten. Omdat we uiteindelijk iemand uitdrukkelijk riepen is er iemand gekomen. We kregen als antwoord, excuseer ik was met het feestje hiernaast bezig. Maar helaas niet die anderen 10 personeelsleden! Het eten was wel heel lekker, maar met zo'n service helaas doen we hier geen communiefeest. Alhoewel, met feestjes krijg je hier blijkbaar wel aandacht!

Bart

Enkel goed voor een ijsje

In dit 'restaturant' heb ik in 2014 met Valentijn gegeten samen met m'n vrouw. Het eten was ronduit schandalig. Je zou denken dat je een pasta met pesto en zalm niet kunt verknoeien, maar de kok hier is daar toch met volle wimpel in geslaagd. Een saus waar een volledig potje pesto van de supermarkt in verwerkt zat, maakte dit uiteraard veel te zout en oneetbaar (ik ben nochtans een goede eter, maar hier ben ik gestopt na een hap of vijf). Mijn vrouw had een tonijnsteak besteld. Die was droog en kapot gebakken. Gelukkig heeft zij nog kunnen eten daarvan, maar smakelijk was anders. Dit was ronduit schandalig en ipv dat we iets ter verontschuldiging krijgen aangeboden, kregen we gewoon de volledige rekening gepresenteerd. Dit is enkel nog te overwegen als er een andere kok in de plaats is gekomen. Daarvoor waren wij een keertje langsgeweest en hadden we een uitermate lekker hoeveijs kunnen verorberen. Mijn conclusie is dan ook zeer duidelijk: enkel goed voor een ijsje!

Youssef Bougria
1 Beoordelingen
Beoordeeld op 09/07/2016

Beste Heer Bart, Het is niet van mijn gewoonte om op recensies van 2014 te reageren, maar voel me nu wel genoodzaakt om op uw opmerkingen dieper in te gaan. Ten eerste: op valentijn werken wij altijd met een menu, dus zeker niet met pasta, pesto en zalm. Ten tweede : pasta met pesto en zalm heeft nooit op onze menukaart gestaan. Ten derde : al onze sauzen incl. de pesto worden huisgemaakt Ten vierde : moest ik ergens gaan eten waar het ronduit schandalig is maak ik de ober of zaakvoerder erop attent ipv. nadien te klagen over korting. Dus mijn conclusie is ook zeer duidelijk : u bent nog van harte welkom voor ons hoeve ijs ! Youssef Bougria Zaakvoerder

Katty

Concurrent

Zonder reservatie , iedere keer .... heel vriendelijk personeel ... topkwaliteit , verse producten ... kok dresseert zijn borden heel mooi .... ook al is het druk ... je komt niet met honger buiten .... schappelijke prijs ... gewoon af ... suggesties wisselt regelmatig ...zware concurrent voor het district ! Wel 1 minpuntje , achterste zaal soms wat killig in de winter ! Gewoon een fantastische restaurant ... komen altijd terug ! Tot de volgende !!!!

greet

NIET TE DOEN

Begin november zijn wij met een grote groep in Hof de Bist gaan eten. Wij vonden de bediening erg onvriendelijk, met uitzondering van één jong meisje; zij was zeer vriendelijk. De akoestiek was niet aangepast. Wij werden behandeld als een groep schoolkinderen op schoolreis, de garçon riep telkens : "Wie bestelde er .... , hand in de lucht!" Koffie werd voor onze neus gezet en dan weer meegenomen????? Wat het eten betreft: ondermaats. Ik ga dit restaurant eerder afraden dan aanraden.

William

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Verzorg...

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Verzorgde keuken en een zeer mooi kader. Bij grote drukte binnen (regenweer) is er wel zeer veel galmgeluid.

paul

wat een herleving van hof de bist! eerlijke...

wat een herleving van hof de bist! eerlijke en lekkere keuken en zeer vriendelijke bediening, ook naar de kinderen toe! een fantastische avond gehad en ik kom zeker terug