Davy

Leuke ervaring

Leuk restaurant aan het Donkmeer, vriendelijke en correcte bediening. De betere brasserie. De mosseltjes waren heerlijk, alsook de paling en de steak. Lekker klaargemaakt. Het interieur is ook zeer mooi.

Femke

Zalig restaurantje aan het Donkmeer

Heel mooi restaurant, mooi interieur. Wij kozen voor de mosseltjes, extreem lekker bereid. Bediening door vriendelijk jong team die van begin tot einde de tafel mooi opvolgen, ik kom zeker terug. Ook leuke speeltuin, al was het dit weekend te warm voor de kindjes om binnen te spelen. Topadres aan het Donkmeer

Eve

slecht

ligging: mooi zicht op het Donkmeer. dat is ook het beste dat ik in deze review kan melden. Eten: ondermaats en teleurstellen. Wij zijn mosselen gaan eten en hoewel de kwaliteit van de mosselen op zich goed was, waren deze slecht klaargemaakt en heel taai. Na daarover een opmerking gemaakt te hebben, wist de kelner ons te vertellen dat "mosselen goed zijn als ze open zijn". ik laat het aan de lezers van deze review over om daaraan de waarde te geven die het verdient. mosselen klaarmaken is niet moeilijk en men moet al moeite doen om dit te verprutsen, maar open= goed is toch ook iets te kort door te bocht. Frietjes waren al gelijkaardig. kou/lauw geserveerd en slap (niet krokant). Service: tafels werden niet afgeruimd (dit wil zeggen iemand zat aan een tafel te eten, terwijl op diezelfde tafel nog borden van de vorige stonden! Dit alles bij een terras dat slechts met 4 tafels bezet was dus druk kon men het ook niet noemen. hygiëne: mocht ik het toilet bezocht hebbenvoor ik mijn eten besteld had, had ik nooit eten besteld! ik ben zelfs niet naar toilet durven gaan wegens gebrek aan hygiëne. ook geen onderscheid vrouwen-mannentoilet. Kortom zijn geld niet waard en te vermijden!

Melisa

Lekker gegeten en ideaal voor kleine kinderen

Op zaterdagavond gaan eten met 4 volwassenen en 5 kindjes. Onze tafel was gereserveerd, maar doordat we te laat arriveerden, was ze reeds weggegeven. Direct hebben ze voor een oplossing gezocht, en ons even laten wachten aan een tafeltje van 4 en de kids konden direct gaan spelen. Het eten voor de kids werd voor ons eten gebracht, wat super is, dan konden wij op ons gemak eten nadien. Het eten was heel lekker en de kids kunnen niet wachten om nog eens opnieuw naar daar te gaan. Dus voor herhaling vatbaar!!!

eva

leuke plaats aan het donkmeer

super lekker gegeten, vriendelijke bediening. Mooie presentaties van het eten, wild is overheerlijk. Echt een topzaak op een toplocatie, zeker een aanrader. Rustig en gezellige sfeer

Patrik

Opletten als je gaat voor mosselen. Soms zijn...

Opletten als je gaat voor mosselen. Soms zijn ze op. Dus maar een alternatief. Paling in soepsaus, doorbakken steak, etc. Not my cup of tea.