Kouzina

Oude Gentweg 7 8000 BRUGGE CENTRUM

Griekse Moderne Huiselijke

Maandag

Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Nieuw Grieks keuken ondekt uw in onze nieuwe Griekse Mediterrane /meze restaurant Kouzina het trend van Griekenland proberen wij ook uit hier in Brugge te presenteren op uw bord veel verse producten en kruiden en om niet te vergeten de werelds bekende olijven olie buiten dat kan men verse vissen genieten en voor groepen hebben de mezze tafel of vissen boven kilo dat men gezamenlijk kan van genieten kom gerust langs en probeer het eens uit!

Het is mogelijke om boven te reserveren voor groepen tot 30 personen.
Onze Kaart is vertaalt in het Engels, Frans, Italiaans en Spaans.

facebook

Faciliteiten Kindermenu's, Honden toegelaten, Wi-fi, Kindvriendelijk
Betalingsmogelijkheden Sodexo Lunch Pass®

5 personen schreven een beoordeling over restaurant KOUZINA

Veroniq Van kessel
Beoordeeld op 05/05/2015

Voorgerecht was lekker.. Heel vriendelijke...

Voorgerecht was lekker.. Heel vriendelijke bediening hoofgerecht vlees was lekker maar de rijst was veel tezout en overheerst van tomaten en de patatten waren lijk braaksel op u bord en ook niet lekker + er zat haar in het eten dit vind ik totaal niet gepast ik zei het tegen de meneer en hij wou een drankje aanbieden.. Voorderest Heel lekker vlees goeie bediening en veel te vlot maar er is nog werk aan nog succes met de nieuwe zaak

boyan vodenitcharov
2 Beoordelingen
Beoordeeld op 17/04/2015

trés mauvais rapport qualité-prix

Le qualité de la nourriture et assez médiocre et les pris beaucoup trop élevés.

Ann Van de Velde
Beoordeeld op 06/01/2015

Lekker en puur - hier wordt een mens gelukkig van.

Eindelijk een Grieks restaurant met een pure keuken en een authentieke kaart. Heerlijk gegeten, verse producten, een zeer vriendelijk onthaal en een vlotte bediening. Een aanrader!

Tim Lambert
1 Beoordeling

Un cadre chaleureux pour une cuisine savoureuse

nous y sommes allés le 15 juillet 2014. L'accueil et le service étaient au top, le cadre est vraiment charmant (couleur méditerranéenne) et les plats excellents. Un conseil: demander s'il reste de la place auparavant car le nombre de tables est limité. Gaelle et Tim

yves cools

fijn grieks

lekker gegeten, fijne Griekse keuken, vriendelijke bediening