Openingsuren
Nu gesloten Openingsuren
Toon telefoonnummer Email
The Hobbit is vast wel het bekendste grill restaurant in Brugge, sinds jaar en dag gevestigd in het historische stadscentrum.

​​

Gehuisvest in een voor het historische Brugge typische handelswoning, biedt The Hobbit een gezellige sfeer waar zowel de Bruggelingen als toeristen graag vertoeven. U wordt er verwelkomt door een team van enthousiaste medewerkers die er het roer overgenomen hebben sinds december 2019.

Het interieur kreeg een grondige opfrisbeurt met respect voor de originele sfeer en stijl die de Hobbit al altijd gekarakteriseerd hebben. Op het menu staan ribbetjes en andere grill gerechten centraal maar er is eveneens een aanbod pasta's en salades.

We bieden onze gasten een ruim aanbod aan Belgische kwaliteitsbieren en ook een selectie eerlijke wijnen.

Kom ons bezoeken en geniet van onze ambachtelijk bereide gerechten samen met een goed glas, in een gezellige sfeer. Dit alles voor een betaalbare prijs.

Het Hobbit team ziet er naar uit om u te verwelkomen.
10.0 Gebaseerd op 1 beoordeling

Marie-Luise
Beoordeeld op: 22/07/2020
Marie-Luise beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Preis/Leistung sehr gut. Super netter Service....

Preis/Leistung sehr gut. Super netter Service. Haben uns dort sehr wohl gefühlt.