Beoordelingen van Sans Cravate

8.1
Stefan

De kok kan koken maar toch een maar...

Na wat aarzelen zijn we toch naar Sans Cravate gegaan. Er waren immers ook nogal wat negatieve commentaren te vinden op internet. De ontvangst was correct. We kozen voor de vier gangenlunch met begeleidende wijnen en namen een glas champagne. De champagne was goed. Het eten was subliem wat de smaken betreft (in onze ogen zelfs meer dan de 16/20 waard). De begeleidende wijnen waren correct. Er is echter maar één glas (glaasje) per gerecht voorzien en bijvragen is bijbetalen. Dit vonden we vrij teleurstellend aangezien we gewoon een tweede glas rood vroegen omdat de tijd tussen het eerste glas rood en het hoofdgerecht als gevolg had dat ons glas leeg was. Op veel plaatsen wordt je platgegoten waardoor je stontzat het restaurant verlaat en er geen enkel genot meer van de maaltijd kan zijn. Hier zijn we ook geen voorstander van maar het andere uiterste was ook niet leuk. Conclusie : een zeer jonge equippe heeft ons een zeer lekkere lunch laten genieten. Dat extra glaasje rood (2 x 8 EUR) voelde vervelend aan. Er werd ook niet duidelijk gecommuniceerd dat er maar één glas per gerecht inbegrepen was... TIP : Geef de sommelier (die zich wegsteekt en de richtlijnen 1 glas per gang nauwgezet volgt) iets meer vrijheid om mensen die een glaasje extra vragen dit met de glimlach te geven zonder dat er sprake mag zijn van zuiperij.

Hans

geen prijs/kwaliteit verhouding

Restaurant en eten was dik ok maar 20 euro voor water dat we niet hadden gevraagd? Ook de keuze aangepaste wijnen bleek niet echt een keuze en voor 50euro supplement wil je niet met een mini glas bediend worden. Als je eten aankomt en je hebt een leeg glas wijn, dan verwacht je dat dat wordt bijgevuld. Conclusie: we voelden ons een beetje zoals toeristen die niet correct behandeld werden ook al zaten we dan maar een uurtje van huis:-(

serge
serge beveelt dit restaurant aan voor: Business lunch/diner

fijne avond

een diner met het werk, gebruik makende van de resto promotie. we namen ook nog een extra gerecht. de collega's waren zeer positief over zowel de locatie als het eten. zeker een aanrader. de service was op zich erg vlot en vriendelijk. water moesten we wel zelf inschenken, maar dat is een detail

Pol

Lekker genoten

Viendelijke ontvangst; lekker en verfijnde gerechten; keuze aangepaste wijnen heel goed; een restaurant om nog eens naartoe te gaan.

Hans

lekker, genoten

viergangen menu genomen met aangepaste wijnen. 1ster waard. service en onthaal heel vriendelijk. eten zeer lekker en hoogstaand. bij elke gerecht een ander glas wijn. ik had een lactose vrij menu gevraagd waar ze zonder problemen rekening mee hebben gehouden. een pluim voor het team. komen zeker nog eens terug

bart

SUBLIEM!

Ter ere van onze 5e huwelijksverjaardag gingen we in de Sans Cravate eten! Heel erg verwend geweest! Was supergezellig! Top-bediening en keuken!

bart

SUBLIEM!

Etentje ter ere van onze 5-huwelijksverjaardag! Echt verwend geweest! Echt TOP!

Nick

Voor herhaling vatbaar

Zeer goede ontvangst en correcte houding van het personeel. We werden direct bediend op een vriendelijke manier. We hadden een menu met wijn inbegrepen besteld. Het eten was subliem, zeer mooie presentatie. Helaas moet ik wel opmerken dat we zeer weinig wijn hebben genoten.. veronderstel voor die prijs,waarmee we geen probleem hebben,dit als sterrenzaak toch veel beter kan.

Marion

Geen ster waard

Het eten was geen ster waard. De aangepaste wijn bij het menu was ok maar veel te weinig. Je krijgt 1/3 van een wijnglas en men komt niet meer bijschenken. Men vraagt ook niet of alles naar wens is. Veel te lange wachttijden tussen de maaltijden. Veel te duur voor het menu dat men serveerd. Echt niet de moeite. Als je dit vergelijkt met andere 1 ster restaurants is dit echt ondermaats.

FABIENNE

GEZELLIG