Beoordelingen van De Zevende Hemel

130 personen hebben dit restaurant beoordeeld
Boek je restaurant online en je ontvangt de dag na je restaurantbezoek een uitnodiging om je review te schrijven en te delen
Online reserveren
8.5
130 beoordelingen
datum score
Luc C.
Datum restaurantbezoek: onbekend

Zevende hemel, zoals u hieronder ziet reservee...

Zevende hemel, zoals u hieronder ziet reserveerden we op 12/8 voor 2 personen bij jullie vandaag 31/8 om 12u30. Gisteren kregen we bovendien een email van jullie om ons er aan te herinneren dat zeker niet te vergeten. De tafel zou wel eens leeg kunnen komen te staan door onze vergetelheid met economisch verlies voor jullie, begrijpelijk. Onze ervaring vandaag bij jullie was onbeschrijflijk. Eerlijk, nog nooit mee gemaakt! Om zeker niet te laat te zijn waren we alvast een uurtje voordien op verkenning geweest. Rond 11u30 (jullie openingsuur volgens vivabox) waren we daar, er werd een levering frisdrank binnen gebracht. De tafels op het terras waren wel nog niet gedekt. Goed, wat geduld, een uurtje wandelen in de omgeving, om 12u 30 terug aan de voordeur. Gesloten, geen bericht aan de deur, aangebeld, geen reactie. Moet een mens dan nog telefonisch kosten doen om te weten te komen dat jullie er eventjes tussen uit waren en vrijdag namiddag terug beschikbaar! Terwijl we een bevestigende reservatie in onze mailbox hebben. Echt nooit meegemaakt in een restaurant, proficiat! We komen speciaal voor jullie naar Brugge met de trein (kosten) en moeten dan ook nog telefoneren (kosten) om dan elders te moeten betalen om te eten (kosten) want we hadden een vivaboxbon voor jullie. Benieuwd wat u hier op te zeggen hebt. Wij verwachten compensatie. Cappelleman-Seyler.

Nico D.
Datum restaurantbezoek: 18/05/2017

Wegens 'problemen' in dekeuken is afspraak...

Wegens 'problemen' in dekeuken is afspraak door restaurant zelf geannuleerd

Daniel H.
Deze beoordeling is geschreven na gebruik van de promotie: Vivabox
Datum restaurantbezoek: 11/08/2017
Daniel H. beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Prijs/kwaliteit ok....

Prijs/kwaliteit ok.

camiel
Deze beoordeling is geschreven na gebruik van de promotie: Vivabox
Datum restaurantbezoek: 01/07/2017
camiel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

het was een vivaboxbon dus gratis gaan eten...

het was een vivaboxbon dus gratis gaan eten is altijd goed

Lutgart S.
Deze beoordeling is geschreven na gebruik van de promotie: Vivabox
Datum restaurantbezoek: 04/08/2017
Lutgart S. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

lekker eten, vriendelijke bediening, aangenaam...

lekker eten, vriendelijke bediening, aangenaam terras wat soms wel druk is tussen de vele toeristen die er langs lopen

Annemieke
Deze beoordeling is geschreven na gebruik van de promotie: Vivabox
Datum restaurantbezoek: 05/06/2017
Annemieke beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

De beloofde menue vd vivabox was er niet. Ook...

De beloofde menue vd vivabox was er niet. Ook de decz koffie wad uit

Frank
Datum restaurantbezoek: 06/05/2017
Frank beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

De slibtongetjes waren te ver gebakken 1/3...

De slibtongetjes waren te ver gebakken 1/3 was hard en de filet mignon was volledig uitgedroogd Spijtig want het voorgerecht en dessert was super lekker

SZYMANIAK J.
Datum restaurantbezoek: 15/04/2018
SZYMANIAK J. beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Nous avons attendu plus d'une heure 15 minutes...

Nous avons attendu plus d'une heure 15 minutes entre l'entrée et le plat principal.

Marc H.
Datum restaurantbezoek: 13/01/2018
Marc H. beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Trendy kader

Het hoofdgerecht was nogal alles door elkaar...

Het hoofdgerecht was nogal alles door elkaar zoals een waterzooi voor de tongfilets. Ook dessert werd geserveerd in beschadigde kommen.

Dany D.
Datum restaurantbezoek: 28/09/2017
Dany D. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

goede service...

goede service

datum score