Beoordelingen van Strijdershuis

Nicole
Beoordeeld op: 17/10/2017
Nicole beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Business lunch/diner

Meevaller

Onverwachts bezoek die geboekt had in 't Koffieboontje. Toevallig daar beland. Heel goeie bediening! Lekker gegeten.

Sangit
Sangit beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Vriendelijke service, lekker gegeten

Wij zijn hier op een kalm weekend komen eten. Bediening was vlot en vriendelijk. De streekgerechten waren lekker, goede porties, en wij vonden de passende bieren op de kaart. Gezellig en niet te duur.

Marijke

Heerlijke lunch in Rest. 't Strijdershuis in...

Met 4 vriendinnen zijn we gisteren gaan lunchen in 't Strijdershuis in Brugge. We namen de dag lunchmenu van 12.50 Eur: soep, waterzooi van kip en ijs. We hebben lekker gegeten voor die prijs. Het restaurant zat beneden bijna vol. Het was er gezellig druk. Een echte aanrader. Het terras is echter dringend aan vernieuwing toe is.

Sven

begin in chaos

Toen we daar aankwamen bleek dat het niet doorgegeven was dat we daar gingen zijn, nu dat was hun fout niet. maar we kregen geen menukaart om te drinken. na lang wachten kregen we uiteindelijk onze apperitief. de rest is allemaal redelijk verlopen, het was zeer lekker, en veel.

Ivan

Een behoorlijk menu voor een gezellige babbel

Eigenlijk vreemd was dat enkel resto voor ons vieren was gereserveerd alhoewel er geen plaatsen meer ter beschikking waren op de site. Een meer dan gezellig kader met weinig volk maar daardoor misschien een beste service. Benieuwd als in een vol kader men ook hetzelfde zou kunnen aanbieden.

Lien

Restoprijs hoger dan normale prijs

Over het eten en de bediening niets anders dan positieve punten, maar we waren niet zo aangenaam verrast toen we ontdekten dat de 'speciale Resto-prijs' 1 euro duurder was dan dezelfde menu buiten de Resto-days... Dus inplaats dat we voordeel gedaan hebben voelen we ons wel een klein beetje opgelicht.

guy

lekker eten voor een redelijke prijs

het voorgerecht was lekker en netjes gepresenteerd, de steak was mals, gebakken zoals gevraagd en met een fantastische saus !