Goffin

Maalse Steenweg 2 8310 SINT-KRUIS

Lobke
Deman

Eerste maal tafelen in Goffin

Het restaurant is jammergenoeg gelegen in een minder mooie kant van Brugge. Weliswaar een mooi en warm interieur. Helaas was de ontvangst wat koel en stijf en dit trok zich dan ook door in de bediening. Het eten was wel subliem, hiervoor zouden we zeker terug komen.

Peter
Waltz
Peter beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner

fantastisch, een pareltje.

Met grote verwachtingen vertrokken en met zeer grote voldoening teruggekeerd. Dit was echt top. Frank is misschien iets te duur, doch dit wordt ruim gecompenseerd door het overheerlijke eten.

mia
bruneel

zeer verfijnde keuken,

erg lekker maar een glas wijn, een fles water en twee koffies waren even duur als de menu. Ik kan begrijpen dat men enigszins wil compenseren met de prijs van de menu. 22 euro was inderdaad een prikje voor hetgeen werd aangeboden maar 31 euro voor een fles water, een glas wijn en twee koffies is er wel over.

Jan
Verduyn

Een ontdekking!

We komen terug.

ronald

zeker voor herhaling vatbaar

fijne keuken , goede en vlotte bediening

Xavier
Lekens

lekker en verassend

Een topper

Bart

Een ontdekking

Ontvangst niet meteen hartelijk maar gaandeweg wel aangenamer Niets aan te merken op de keuken, zeer lekker en kwalitatief aanbod.

lieve
SOUBRY

voor herhaling vatbaar

klein restaurant met een heel vriendelijke gastvrouw en superlekkere keuken. na het diner komt de chef je nog eens persoonlijk aan tafel begroeten. wij komen zeker nog terug!

Johan

Puike verhouding prijs-kwaliteit-service-sfeer

Cf. titel: puike verhouding prijs-kwaliteit-service-sfeer. Hier ben je nooit bedrogen. Alles verloopt er gemoedelijk, eerlijk en kwalitatief.

Frieda

Heerlijke smaken op je bord

Verrassende combinatie van heerlijke smaken op je bord.