Beoordelingen van The Dominican - Grand Lounge

Online reserveren
7.7
Francois

Cadre superbe mais cuisine pas trop gastronomique

Dans in cadre superbe nous avons bien mange mais je trouve qu un jarret d agbeau pas trop gastronomique. L accompagnement de ce bon jarret n etait pas trop top. Le reste l entree et le dessert etait tres bon.

jean-bernard

Plaisir

Endroit très agréable, service sympathique et attentionné, cuisine plaisante. Expérience à renouveler.

Pascale

conseillé par Corinna....

conseillé par Corinna.

Annemie

Toch een beetje ontgoocheld

Ik dacht dat de keuken verfijnder was. De tartare de boeuf met Saint Jacques was: gewoon americain (een groot pak) met daarop een beetje coquille. Ik vond het geen super-lekker gerecht. Hetzelfde met de poulet de Brest: een hele hoop pasta's met daarrond niet al te veel saus en op de hoop pasta de kip, die naar mijn mening niet helemaal gaar was, want ik kreeg het vlees niet van het been. Het gerecht was bovendien heel snel koud. Ik was dus een beetje ontgoocheld, ik heb toch veel betaald. Positief was wel de heel goede bediening en de fijne sfeer van de Dominican.

Guy

Bel androit, bonne cuisine, relativement calme

Valpolicella un peu cher (40€)

Annick

Cadre et atmosphère sympathiques

Cadre cosy et confortable, atmosphère agréable, mais pas d'ambiance un midi pluvieux d'août ! Par contre, calme appréciable. Carte restreinte mais cuisine raffinée, un peu cher...