Heel goed 8.6 Score van 37 beoordelingen

Damse Vaart Zuid 15 8340 DAMME

Brasserie Belgische Franse

Toon telefoonnummer Email Website

Welkom bij de Sint-Pietershoeve
Genieten van een ontbijt, lekkere maaltijd, een pannenkoek of gewoon zin in een heerlijk drankje? Ben je toe aan een leuke avond met je partner of zoek je nog een plaats om te aperitieven met je vrienden?

Sint-Pietershoeve biedt voor U de oplossing. Wij staan immers garant voor relaxen in een sfeervol kader, temidden van de polders en met zicht op de Damse vaart.

We trachten ook onze site met de regelmaat van de klok aan te passen. Mocht U zelf nog suggesties hebben of wenst U wat meer uitleg omtrent iets, aarzel dan niet om ons hiervoor te contacteren via de contactpagina.

Have fun en tot ziens in Dammeland...

facebook

Faciliteiten RestoBookings Promotions, Real-time reserveerbaar Sfeer Authentiek kader, Eigentijds kader
Betalingsmogelijkheden American Express, Master Card, Visa, Bancontact

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 83%
  • Groepen 40%
  • Kinderen 15%
  • Business lunch/diner 18%
  • Trendy kader 6%
  • Gastronomie 18%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 52%
Lieve Peters-Thomas
Lieve beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 13/03/2016

sint pietershoeve

Steak was prima in orde, 10/10. Zeer lekkere dressing op slaatje scampi. Paling in 't groen was lekker maar niet warm genoeg. Fijne ( ook kindvriendelijke) bediening. Wel lange wacht tijden. (te weinig personeel??)

nicky Depoorter
nicky beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 06/03/2016

vlotte bediening, vriendelijk en eerlijke prijs...

vlotte bediening, vriendelijk en eerlijke prijs, in een aangenaam kader

Frans ostyn
Frans beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 20/02/2016

voor herhaling vatbaar

goed ontvangen, de bediening was uitstekend, het eten was enorm goed en wij kregen veel vlees en het vlees was mals en perfect gebraden grtjs

ROBI VANDERELST
ROBI beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 15/02/2016

Een echte aanrader, zeer lekker, top producten!

De kreeftenmenu is een echte aanrader, zeer vers en lekker, zowel de koude kreeft als de warme kreeft. Wijn zeer betaalbaar een chateau wijn voor 28€! De patron is een zeer toffe man, die je op een vriendelijke natuurlijke wijze bediend. Ook het interieur is "echt" oud, een mooi kader. Waar halen de mensen het uit dat "oubollig" interieur, dure wijnen, enzovoort, het is een echte aanrader. Voor kwaliteit betaal je natuurlijk de prijs maar het is het meer dan waard! Maurice Jonckheere Oostende

Jozef Pattyn
Jozef beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 12/02/2016

GEWOON 'SUPER'

Een lekkere mergpijp gebakken in de oven, zelf bereide frietjes, zelf bereide mayonaise en een malse cote à l'os: Wat moet een mens nog meer hebben. Neem er dan nog het gezellige kader en de vriendelijke bediening van de baas bij, en de dag kon niet meer stuk.. We hebben er echt lekker en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar ! Goe bezig zou ik in alle eerlijkheid zeggen.

Francky De Rous
Francky beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 11/02/2016

Gezellige sfeer, kwalitatief goed

Goede service en kwalitatief goed, zeker tijdens de winterperiode, dan heeft de patron en de kok tijd voor U, tijdens het hoogseizoen is dit jammer genoeg niet altijd mogelijk. De dranken zijn wat aan de prijzige kant maar daarvoor zijn de menuprijzen zeker schappelijk.

Elie Janssens
Elie beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 08/02/2016

viendelijk gezellige sfeer

heel goede menu en vlotte bediening

nadine vandamme
nadine beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 21/01/2016

een lekkere ervaring

De ober was zeer vriendelijk en de bediening was vlot Het was gezellig en warm met de open haard Heb met een groupon cote à l'os gegeten, die was perfect gebakken en de portie was toch wel heel groot Komen zeker nog terug