Beoordelingen van Sint Pietershoeve

8.6
Sabrina
Sabrina beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen

Op en top gezellig

Heel vriendelijke en warme bediening. Ook de gerechten zijn op en top verzorgd. Ideaal voor wie houdt van een gezellige en warme sfeer!

Pascal
Pascal beveelt dit restaurant aan voor: Groepen

Aankondiging stond 6 oesters, op bord slechts...

Aankondiging stond 6 oesters, op bord slechts 5 geteld?

Anthinéa
Anthinéa beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

une bonne sensation gastronomique

tout était parfait. repas , service, musique et surtout bilingue. merci pour ce merveilleux moment. Tia & J.-P.

Fernand
Fernand beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Tamenlijk goed. Niet veel op aan te merken

Met voorgerecht en hoofdgerechten juist voldoende. Nagerecht was een beetje aan de magere kant De prijs van de draken zijn nogal aan de hoge kant.

tony
tony beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

sublieme

lekker eten vriendelijke bediening gezellig interieur kort om een heerlijke zaak gaan zeker terug.

Werbrouck
Werbrouck beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen

Lekker

Als het goed is heb ik niet veel commentaar, voor ons is het voor herhaling vatbaar lekker

Marc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker

Goeie service. Namen de wildmenu. Van voorgerecht tot en met dessert was alles tip top in orde. Enig minpuntje wanneer je voor de airco - warmte blazer zit of gedeeltelijk ervoor zoals wij dan is het iets minder aangenaam. Na het lekkere voorgerecht was dit al vergeten of was ik het al gewoon.

JOZEF
JOZEF beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner

SUPER WILDMENU

We zijn er geweest voor de wildmenu: echt super, en nog een gezellig kader ook met die open haard. . Vooral die wildsoep met boschampignons was de max !

Ria
Ria beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

lekker en gezellig

Beste, Wij konden dit etentje combineren met een verblijf in Damme .Het was de eerste keer dat we via Resto geboekt hadden. Het is ons goed bevallen. Zeer, zeer professioneel geregeld bij Resto. Het restaurant zelf, zowel het wildmenu als de (huis)wijn was lekker en het eten zeker voldoende. Bij de betaling rekenden ze wel de prijs van groupon,(die actie liep blijkbaar samen met die van jullie), die hoger was, maar we hebben het zo gelaten omdat alles zo goed mee viel .Met deze actie is de kwaliteit/prijs zeker prima.