Beoordelingen van Sint Pietershoeve

Online reserveren
8.6
Gudrun
Gudrun beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

fantastisch - super positief op alle vlak

wij komen zeker en vaker terug naar Sint Pietershoeve. Een aanrader van formaat !

Tom
Tom beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen

Toch wat ontgoocheld in de kleine hoeveelheid ...

Wij hadden een Groupon, scampimenu. Misschien ook in het aanbod of ter plaatse vermelden dat de scampi's met brood geserveerd worden. Wij hadden met plezier ter plaatse bij betaald voor frietjes maar als je dit pas merkt als het eten op tafel komt, is het te laat om er nog bij te vragen ... Het was lekker maar nogal weinig. Wij kunnen ons niet van de indruk ontdoen dat dit meestal zo is met een Groupon. Als wij voor hetzelfde de volwaardige prijs zouden betalen, dan zouden wij het duur durven noemen!

Thijs
Thijs beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner

Lekker

Een lekkere maaltijd aan een mooie prijs !

Lucien
Lucien beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker rustig etentje

Zaterdag 14/03/15 zijn m'n vrouw en ik met een bon van Outspot het kreeftenmenu gaan proeven. Het interieur heeft iets van een bruin café met een gezellige open haard. De oesters en de kreeft waren uitermate lekker en dit alles met een vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

vogeleer

Lekkere brasseriekeuken

We zijn er een lekkere cote a l'os gaan eten. De sausen met het vlees waren huisgemaakt tot de mayonaise toe. Het enige minpuntje waren de diepgevroren frieten. Het ontvangst was zeer vriendelijk. Een aanrader is ook een 'malheur' bier proeven (world's best beer award 2013). Met mooi weer is er een leuk terras met zicht op de vaart. Je kan er ook vandaar een mooie wandeling maken in het pitoreske Damme. Gratis parking vlakbij.

Mike

Top

Vriendelijke bediening , lekker eten , TOP

pierre

hele leuke outspot

verleden week maandag 24 Februari. eerste kennismaking met een outspot voucher in de st pietershoeve. mijn vrouw en ik zijn er HEEL goed ontvangen super vriendelijke baas . aperitief Don Jaime met lekkere gamba's. voorgerecht de beste Forel die ik ooit voorgeschoteld kreeg met crudités. hoofdgerecht een serieus stuk op vel gebakken zalm met smakelijke groente ratatouille. vervolgens een superlekker, mooi gepresenteerd dessertbord. dat alles voor een ongelooflijk schappelijke prijs . wij komen er zeker nog meermaals terug. gr.....aan de baas en de chef(fin)