Beoordelingen van Sint Pietershoeve

Online reserveren
8.7
Marc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker

Goeie service. Namen de wildmenu. Van voorgerecht tot en met dessert was alles tip top in orde. Enig minpuntje wanneer je voor de airco - warmte blazer zit of gedeeltelijk ervoor zoals wij dan is het iets minder aangenaam. Na het lekkere voorgerecht was dit al vergeten of was ik het al gewoon.

JOZEF
JOZEF beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner

SUPER WILDMENU

We zijn er geweest voor de wildmenu: echt super, en nog een gezellig kader ook met die open haard. . Vooral die wildsoep met boschampignons was de max !

Ria
Ria beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

lekker en gezellig

Beste, Wij konden dit etentje combineren met een verblijf in Damme .Het was de eerste keer dat we via Resto geboekt hadden. Het is ons goed bevallen. Zeer, zeer professioneel geregeld bij Resto. Het restaurant zelf, zowel het wildmenu als de (huis)wijn was lekker en het eten zeker voldoende. Bij de betaling rekenden ze wel de prijs van groupon,(die actie liep blijkbaar samen met die van jullie), die hoger was, maar we hebben het zo gelaten omdat alles zo goed mee viel .Met deze actie is de kwaliteit/prijs zeker prima.

sandra
sandra beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

ROMANTISCH UITJE NAAR dAMME

HEEL LEUK MET DE KNETTERENDE open HAARD; LEKKER GEGETEN;

Annette
Annette beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

etentje met nichtje

ik ben gaan eten met een outspotbon .Ik was tevreden over de vriendelijke bediening maar ik had toch iets anders verwacht van ons wildmenu .Mijnnicht had de eend genomen en dat was zeer lekker maar ik had fazant a la brabaconne genomen en mijn saus was pepersaus .De fazanty was lekker maar de saus paste daar niet bij,ook ons dessert was twee kleine bolletjes ijs die dan nog niet zo lekker waren .

Heidi

Lekker!

Lekker, porties ruim genoeg en vriendelijke bediening

Luc
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

toch wel de moeite maar toch wat aandachtspunten

toen ik boekte in dit restaurant had ik eigenlijk wel vrij hoge verwachtingen zowel van het eten als van de zaak zelf. Toen wij op zaterdagavond 3/10 om 18.30uur aankwamen in de zaak was het er heel kalm en vinden wij de inrichting vrij sober. We hadden iets meer stijl/klasse verwacht. De 4 gangenkreeftenmenu is ons héél goed bevallen; de porties waren goed en voldoende maar vooral erg lekker en met veel smaak klaargemaakt. De bediening was vlot en goed maar toch een bemerking hierbij : de vriendelijk garcon bracht onze glazen en flesjes bier aan tafel maar zowel het glas als het fles nam hij aan de bovenkant vast. Zoiets doe je niet. Zeker positief te noemen is het feit dat ik mailde naar de zaak om de informeren naar de 4 gangen kreefetenmenu van Groupon. Via Groupon kon ik niet meer terecht op de avond dat wij hier konden gaan eten. Via mail liet de zaak mij weten dat zij voor ons de 4 gangenkreeftenmenu konden aanbieden aan dezelfde prijs als bij Groupon. Mooie geste. Conclusie : op enkele kleine (werk)punten na zeker een geslaagd avond uit met een echt welk goede 4 gangen kreeftenmenu voor een zeer degelijke prijs (60 eur voor 2 personen; uiteraard zonder drank). Bij gelegenheid komen wij zeker nog eens terug

Mark
Mark beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Aangenaam, vriendelijke bediening en goede keuken

Vriendelijke ontvangst.Je voelt jemeteen op je gemak.zeer mooie omgeving en vlotte bediening.lekker eten en zeker een aanrader.mooi terras voor de zomerdagen.Patris

Marc beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Een goede Bistro, gerechten goed klaargemaakt...

Een goede Bistro, gerechten goed klaargemaakt en goede service. Prijs kwaliteit een aanrader.