Beoordelingen van Sint Pietershoeve

Online reserveren
8.6
nicky
nicky beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

vlotte bediening, vriendelijk en eerlijke prijs...

vlotte bediening, vriendelijk en eerlijke prijs, in een aangenaam kader

ROBI
ROBI beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Een echte aanrader, zeer lekker, top producten!

De kreeftenmenu is een echte aanrader, zeer vers en lekker, zowel de koude kreeft als de warme kreeft. Wijn zeer betaalbaar een chateau wijn voor 28€! De patron is een zeer toffe man, die je op een vriendelijke natuurlijke wijze bediend. Ook het interieur is "echt" oud, een mooi kader. Waar halen de mensen het uit dat "oubollig" interieur, dure wijnen, enzovoort, het is een echte aanrader. Voor kwaliteit betaal je natuurlijk de prijs maar het is het meer dan waard! Maurice Jonckheere Oostende

JOZEF
JOZEF beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

GEWOON 'SUPER'

Een lekkere mergpijp gebakken in de oven, zelf bereide frietjes, zelf bereide mayonaise en een malse cote à l'os: Wat moet een mens nog meer hebben. Neem er dan nog het gezellige kader en de vriendelijke bediening van de baas bij, en de dag kon niet meer stuk.. We hebben er echt lekker en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar ! Goe bezig zou ik in alle eerlijkheid zeggen.

Sabrina
Sabrina beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen

Op en top gezellig

Heel vriendelijke en warme bediening. Ook de gerechten zijn op en top verzorgd. Ideaal voor wie houdt van een gezellige en warme sfeer!

tony
tony beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

sublieme

lekker eten vriendelijke bediening gezellig interieur kort om een heerlijke zaak gaan zeker terug.

JOZEF
JOZEF beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner

SUPER WILDMENU

We zijn er geweest voor de wildmenu: echt super, en nog een gezellig kader ook met die open haard. . Vooral die wildsoep met boschampignons was de max !

Mark
Mark beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Aangenaam, vriendelijke bediening en goede keuken

Vriendelijke ontvangst.Je voelt jemeteen op je gemak.zeer mooie omgeving en vlotte bediening.lekker eten en zeker een aanrader.mooi terras voor de zomerdagen.Patris

Jimmy

Zeer lekkere menu

Eerste keer geweest bij Francis Resto.be menu oesters en kreeft. Zeer lekker, vlotte vriendelijke bediening. Wij komen terug als we in de buurt zijn...

Gudrun
Gudrun beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

fantastisch - super positief op alle vlak

wij komen zeker en vaker terug naar Sint Pietershoeve. Een aanrader van formaat !

Mike

Top