Beoordelingen van Hostellerie Le Fox

7.8
De Buck
Beoordeeld op: 26/05/2019
De Buck beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Altijd dik in orde !!

Verleden zondag nog een geweest , we gaan daar super graag want het is altijd super lekker , gezellig zitten !! Het kreeftmenu is een aanrader . Top Italiaan , voor ons de betere 😉

De Buck
Beoordeeld op: 26/05/2019
De Buck beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Top gegeten !!

2de keer op bezoek geweest . Weeral top gegeten , Top personeel . Ook blijven slapen 1ste keer , zeer goed bed . Alleen spijtig dat je de prive parkeerplaats ( 20€) moet betalen ? Als men zo veel geld uitgeeft , mag dit toch er bij horen . We hebben zeer lekker gegeten al vond ik het de 1ste keer een ietsi pietsi beter , maar nu ben ik aan t vitten 😋.

James
Beoordeeld op: 21/11/2017
James beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

La fête du goût et des saveurs !

Ce restaurant mérite amplement ses 2 étoiles ! Cuisine créative dans un cadre agréable avec un service au top ! Des menus vraiment bien agencés avec de très belles présentations des différents plats dont les saveurs explosent en bouche. Très belle carte des vins qui permet aussi de très bons choix à des prix démocratiques. A conseiller aux vrais amateurs de plaisirs de bouche.

Christian
Christian beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Très bon moment en famille

Nous avons pris le risque d'aller à ce restaurant doublement étoilé avec nos deux filles (7 et 4 ans) non sans crainte. Nous ne pouvons qu'admirer l'accueil qui nous a été réservé et la gentillesse du personnel ainsi que du patron. Nos filles ont été choyées et nous avons passé un moment merveilleux tant au niveau gustatif qu'au niveau service. Que du bonheur ! A recommander...

Olivier

Déçu

Tres deçu menu 6 plats tout sans aucun goût,depuis l'amuse jusqu'au desert , apart le champagne et les vins qui etait excellent .

Resto.be Resto.be
1 Beoordelingen
Beoordeeld op 25/08/2016

Correcte beoordeling. Le fox is zowat het meest overroepen restaurant van alle sterren resto die we bezochten in België. Over het algemeen zijn de gerechten pover van smaak, inspiratieloos en het desert was om te lachen (inclusief het groene hostie blaadje als versiering, we vinden ze ook in de Delhaize), erbarmelijk...We hebben geen verklaring waarom dit 2 sterren is, als we dit vergelijken met velen 1 ster resto's.

wim

DOOR papa getrakteerd voor 50ste verjaardag,...

DOOR papa getrakteerd voor 50ste verjaardag, uieraard kregen we de verwachte topgastronomie met topbediening voorgeschoteld, de prijs weet je ongeveer op voorhand dit is dan ook 2 sterren! met leuke persoonlijke babbel met chef Buyens achteraf, een man met een visie