Beoordelingen van D'hoeve

8.4
ilse

heerlijk

een heerlijk en eerlijk menu, sfeervol en gezellig. Ideaal om rustig te gaan eten, geen plaats om met kids binnen te stappen. Is een restaurant waar mensen graag rustig iets gaan eten en echt van de rust kunnen genieten!

mie

Gezellig

Een heel aangenaam gezellig restaurant, zeer lekker eten!! Wij hadden een meisje van 8 bij ons en zonder probleem zochten ze mee voor een lekkere schotel voor haar! Topavond!!!

Norbert

Ouwbollig, maar gezellig. Keuken middelmatig.

Prijs/kwaliteit OK. Mooie tafelversiering en goede familiale bediening. Net als het restaurant zijn ook de schotels wat ouwbollig en dikwijls er wat "over" qua combinaties. Waarschijnlijk was dit ook de oorzaak dat we het hoofdgerecht lauw kregen opgediend (teveel werk voor presentatie ?).

Inge

Superlekker

Heel lekker en vers gegeten

Dirk

mooie presentatie, gezellig kader, lekker,...

mooie presentatie gezellig kader lekker prima bediening .... all OK

heel tevreden

de verfijnde keuken is heel goed in de smaak gevallen.

Katrien

Geen relaxarende ervaring

Met zijn twee zaten we achteraan in een aparte en koude ruimte. Binnen gekomen om 20u30, vertrokken om 23u30, VEEL TE TRAAG, waarschijnlijk omdat we de restodays menu hadden. Eten matig, redelijk koud en niet bijzonder. Personeel gestresseerd, geen aangename ervaring

Frank

Beetje gedateerd

Gebouw een beetje gedateerd, zeker een opknapbeurt nodig. Binnen een wat donkere sfeer en niet al te fris. Eten was van zeer goede kwaliteit. Paar foutjes in de bediening. Ondanks de resto-days korting was het toch nog prijzig.

Etienne

Knap verrassend!

Zoals uit de beoordeling blijkt dat wij dat een goed restaurant vinden met een knappe kok. Jammer dat wij op zaterdag 22/3 het enige koppel in het restaurant waren. Het interieur is toch wel aan verfrissing toe.

Nico

klasse maar drank veel te duur

6,5€ voor een duvel - 9,5€ voor campari orange - 7€ voor een witte Martini : waren dat wel de normale prijzen vanop de kaart ?