Beoordelingen van D'hoeve

8.4

Perfect evenwicht prijs/Q

Keuken is top! Eén minpuntje: om voorzichtigheidsredenen (BOB!) namen we (na een schitterende porto als aperitief) de rode huiswijn "per glas". Smaken kunnen verschillen maar deze huiswijn was eerder schraal (niet vol), scherp, nogal wat bitterjes dus.Er zijn gewis betere wijnen die als huiswijn geschonken kunnen worden en die een gelijke winstmarge bieden... We hadden dus liever wat meer betaald voor een beperkt aantal glazen huiswijn van een wat hoger niveau. De andere wijnen (prijzig!) waren niet per glas te verkrijgen. Maar nogmaals: de keuken is excellent, en dat is wellicht minsten even belangrijk - en voor sommigen het allerbelangrijkste!

Frank

Eten op hoog niveau

Culinair genieten met zeer goede wijnen. Enkel jammer dat men glutenallergie niet kende. Voor het overige, super lekker gegeten met perfecte bediening.

Katrien

Lekker, gezellig en heel vriendelijk

Het is een zeer net restaurant. Heel lekker eten, goede service. Niet lang moeten wachten op het lekkere eten en als iets op was kwamen ze spontaan bij geven. Je voelt je geen nummer maar gast. Wijnkaart wel duur maar prachtige keuzes. Prijs kwaliteit zeker een dikke tien.

Marnix

Uitstekend restaurant

Gezellig en rustig tafelen, aangename sfeer, zeer lekker eten.Zijn prijs zeker en vast waard.

Sofie

De tijd is blijven stil staan

Ik was hier 20 jaar geleden geweest en vond dit toen zeer lekker. Ik wou dit voorstellen aan mijn gezin maar was teleurgesteld! Alles duurde zeer lang en de gerechten misten smaak en inspiratie!

marc

Gezellig restaurant,waar men zonder problemen...

Restaurant met jaren ervaring, waar een fijne eerlijke keuken in een gemoedelijk kader zonder veel franjes,je steeds een aangename avond laat beleven.

Hans

Goed

Lekker eten maar prijzig in wijnen en aperitief in vergelijking met ster-resto.

Jozef

Restaurant D'hoeve is een Gouden Champagne...

Wij wensen de Uitbaters de Chef Kok en het personeel een dikke proficiat het was weer eens TOP zeer goed doe op deze weg verder. " SUPER "

raf

fijne keuken

fijne keuken , gezellig dineren , wel wat weinig volk, sfeer aangenaam

Jozef

Prachtige presentatie en heel lekker

een aanrader voor iedereen