Beoordelingen van D'hoeve

8.4
Katrien

Geen relaxarende ervaring

Met zijn twee zaten we achteraan in een aparte en koude ruimte. Binnen gekomen om 20u30, vertrokken om 23u30, VEEL TE TRAAG, waarschijnlijk omdat we de restodays menu hadden. Eten matig, redelijk koud en niet bijzonder. Personeel gestresseerd, geen aangename ervaring

Wim

heerlijke gerechten, uiterst lange wachttijden...

Fenomenaal lekkere gerechten, super presentatie, heerlijk en zeer smaakvol !! De bediening was echter (door omstandigheden??) ontoereikend (ttz keuken kon niet volgen ? overboeking ??) : ruim VIER EN EEN HALF UUR voor apero, voor-, hoofd- en nagerecht is VEEL te lang wachten. Toch wel een domper op het anders zeer gastronomisch genieten.

Sofie

De tijd is blijven stil staan

Ik was hier 20 jaar geleden geweest en vond dit toen zeer lekker. Ik wou dit voorstellen aan mijn gezin maar was teleurgesteld! Alles duurde zeer lang en de gerechten misten smaak en inspiratie!

Katrien

Geen wauwgevoel

Heel lang moeten wachten voor er iemand kwam om de kaart te brengen. Kaart van apero en dranken is er niet. Vrij dure dranken. Wel een wijnkaart beschikbaar. Maar je vraagt een wijn en dan brengen ze een andere (wel van hetzelfde huis) daar de gevraagde niet meer voorradig was. Het eten was lekker. Toch al veel beter gegeten. Ik denk niet dat we nog teruggaan.

Sacha

29/03/2014

Over het algemeen een aangename avond. Pluspunten: eten was fijn en lekker Bediening was vriendelijk en constant aanwezig (wat ook als nadelig kan beschouwd worden, maar hier net niet het geval) Leuk om in een kleinere ruimte te kunnen zitten met een haardvuur. Minpunten: Plat water gevraagd, spuitwater gekregen Restodays menu op tafel was niet up to date. Vooral voor het dessert was dit een domper Interieur is nogal kitsh ouderwets en eigenlijk tegenstrijdig met het redelijk moderne menu. Dit zijn wat ons betreft geen zaken die een avond verpesten.

Pascal

Degelijke middenklasse

Resto d'Hoeve heeft een klassiek interieur en dito bediening. De keuken is degelijk, verfijnd. Het aanbod aan wijnen is zeer ruim maar ook zeer duur (min 30 euro). Een restodays diner (29 euro) voor 2 personen kostte ons uiteindelijk 170 euro (extra's: glas champagne, fles wijn, 1 extra schotel, koffie). Goed, maar voor die prijs niet super en voldoende alternatieven. Dus "geen" niet te missen aanrader.

Frank

Beetje gedateerd

Gebouw een beetje gedateerd, zeker een opknapbeurt nodig. Binnen een wat donkere sfeer en niet al te fris. Eten was van zeer goede kwaliteit. Paar foutjes in de bediening. Ondanks de resto-days korting was het toch nog prijzig.

Hans

Goed

Lekker eten maar prijzig in wijnen en aperitief in vergelijking met ster-resto.

Etienne

Knap verrassend!

Zoals uit de beoordeling blijkt dat wij dat een goed restaurant vinden met een knappe kok. Jammer dat wij op zaterdag 22/3 het enige koppel in het restaurant waren. Het interieur is toch wel aan verfrissing toe.

Eric

lekker eten maar prijzig

het eten was lekker het sfeer en decoratie binnen is volledig in hoevestijl de huiswijn was ook heel lekker we vinden de prijzen nogal aan de hoge kant