We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Toon telefoonnummer

Marcel
Marcel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

SUPER RESTAURANT

Ik ben er al verschillende keren gaan eten en altijd was het Supergoed en ook de bediening was TOP. Proficiat aan iedereen die er werkt. EEN WOORD SUPERIEUR

marc

zeer goed en mooi

zeer goed restaurant een aanrader ..en de mensen die er werken dikke proficiat

Michèle

Zijn geld waard

Zeer vriendelijke bediening met een gevarieerde menukaart. Men kan hier eten op zowat elk moment van de dag, aan zeer democratische prijzen. De menukaart heeft voor ieder wat wils.

Dimitri

op zaterdag 31 maart 2011 hier gaan eten. Jamm...

op zaterdag 31 maart 2011 hier gaan eten. Jammer genoeg moet ik zeggen dat het de eerste keer is dat ik ergens ga eten en moet melden dat het echt niet lekker was. Allereerst hebben wij 2uur gewacht op het eten (enkel een hoofdgerecht). gelukkig waren wij met 7 en konden we wat vertellen tegen elkaar. Had ik daar alleen met mijn vriendin geweest was ik gewoon vertrokken. Toen het eten dan uiteindelijk aankwam was dat ook weer beneden alle pijl. Ik had ribbetjes samen met nog 3 anderen. Het leek of de ribben afgekookt waren en bovendien waren ze nog niet helemaal klaar. Iemand anders had een slaatje van scampi en kippenreepjes. Hier lagen kippeblokken op ipv reepjes en de sla was ver te zoeken. Het leek een beetje op de eetkom van mijn hond. Voor voor de woorkeuze, maar het bord riep bij iedereen die gedachte op. De entrecôte was wel in orde. Deze uitbater zaten met 2 feesten en een volle brasserie. Er was gewoon veel te veel cliënteel. Het lijkt hier echt zo dat men zoveel mogelijk mensen wil 'voederen' om zoveel mogelijk geld te verdienen. Zoals ik al zei is dit de eerste keer dat ik het echt ondermaats vind in een brasserie of restaurant. Ik ben dus zeler geen moeilijke klant en ga regelmatig eten. Ik weet niet of de eigenaars commentaren lezen of vragen, maar ik hoop dat ze er toch eens over nadenken. Voor onze groep is wel de eerste en laatste keer dat we hier zullen eten. Sorry voor de harde commentaar, maar het zijn wel verdiende opmerkingen. Groeten, DD