Beoordelingen van Brasserie Fier

Prachtig

Gezellig, lekker, aangenaam...

Andre

Prachtige heropstanding

Genoten van een mooie, lekkere, correct gebakken steak. "Ferm" houten interieur. Vriendelijke bediening. Allee, dik in orde.

Etienne

Gezellig genoten

Heb heerlijk genoten van de steak, die ik met mijn vrienden André en Lauretta voorgeschoteld kreeg. Alles à point. Boontje komt om zijn loontje. Of hoe zeggen ze dat nu ook alweer wanneer iets lekker was.

Etienne

Gezellig genoten

André
André beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Fantastisch Valentijnsdiner

We hadden een fijn Valentijnsdiner. Het menu was lekker. De tijd tussen de gerechten was prima. We hebben genoten. We waren in gezelschap en hadden ruim de tijd om gezellig te babbelen. Het aperitief was al een fantastische starter! Proficiat Fier, het was dik in orde.

Carolus
Carolus beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Méér dan een brasserie!

Valentijn: 5-gangen menu voor een bescheiden prijs, gezellige sfeer met leuke muziek en heel vriendelijke bediening. Gepaste omkadering in decor en bovenal héél lekker gegeten. Aanrader! Carolus & Dagmar

Ronny
Ronny beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

zeer ok.

Rustige sfeer, zeer vriendelijke bediening, lekkere krokante zalm, een aanrader

Maria
Maria beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

een aanrader!

het eten ,bediening,alles in orde. Binnen weinig verluchting.Er hangt een damp van de keuken binnen.Niet genoeg afzuiging van de dampkap?

danny
danny beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

zeker de moeite

gezellig, lekkere lunch, vriendelijke bediening kortom een aanrader

veerle
veerle beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

'Lekker -Gezellig'

Super lekker gegeten, toffe sfeer en heel goede bediening een aanrader voor elke genieter!