Beoordelingen van Brasserie Fier

9.3
Marianne
Marianne beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Aanrader

Voor een koffie, lunch, snack of uitgebreid menu, is deze brasserie een aanrader. Heel vriendelijke bediening, geen moeite teveel.

Lucienne De Smedt
1 Beoordelingen
Beoordeeld op 14/01/2016

Aangenaam verrast!

Etienne

Gezellig genoten

Heb heerlijk genoten van de steak, die ik met mijn vrienden André en Lauretta voorgeschoteld kreeg. Alles à point. Boontje komt om zijn loontje. Of hoe zeggen ze dat nu ook alweer wanneer iets lekker was.

Etienne

Gezellig genoten

Boppem
Beoordeeld op: 25/04/2018
Boppem beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Geweldig!

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en de service. De mensen zijn super vriendelijk. Je gaat niets tekort komen. Het eten is zeer lekker. In 1 woord: GENIETEN! Brasserie Fier is een echte aanrader.

Maria
Maria beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

een aanrader!

het eten ,bediening,alles in orde. Binnen weinig verluchting.Er hangt een damp van de keuken binnen.Niet genoeg afzuiging van de dampkap?

André
André beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Fantastisch Valentijnsdiner

We hadden een fijn Valentijnsdiner. Het menu was lekker. De tijd tussen de gerechten was prima. We hebben genoten. We waren in gezelschap en hadden ruim de tijd om gezellig te babbelen. Het aperitief was al een fantastische starter! Proficiat Fier, het was dik in orde.

Carolus
Carolus beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Méér dan een brasserie!

Valentijn: 5-gangen menu voor een bescheiden prijs, gezellige sfeer met leuke muziek en heel vriendelijke bediening. Gepaste omkadering in decor en bovenal héél lekker gegeten. Aanrader! Carolus & Dagmar

Ann
Ann beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker, vriendelijk, gezellig

Samen met mijn man gaan eten en het was heel lekker! We komen zeker terug!

Vincenzo

Sorpresa

Una piacevole sorpresa in una fredda e piovosa giornata di fine giugno

André
André beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Het was zaaaalig en het weer deed mee.

Begonnen met carpaccio. Verder gedaan met een fantastische entrecote (perfect gebakken) en afgesloten met een moelleux. Zalig gegeten met open ramen. Nadien genoten van het volledig vernieuwde terras. Smakelijk!