Fondue
Donderdag<br><b>Open:</b><br>Maandag van 18u tot 21u30. <br>Dinsdag van 18u tot 21u30.<br>Woensdag van 18u tot 21u30.<br>Vrijdag van 18u tot 22u.<br>Zaterdag van 18u tot 22u.<br>Zondag doorlopend open van 12u tot 22u.
Toon telefoonnummer Email

Geert
Geert beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Heerlijk genieten

Het ideale restaurant om uw weekend mee te beginnen. We werden zeer enthousiast ontvangen voor de gastvrouw, Ze begeleiden ons naar een gezellig tafeltje. Bij het aperitief kregen we zeer lekker hapjes, Onze smaak papillen werd al direct getriggerd. Zowel het voorgerecht, de huisbereide sorbet als het hoofdgerecht waren een streling voor de tong. Je proeft hier letterlijk de sfeer en gezelligheid op je bord. De culinaire creaties van de kok zijn meer dan de moeite waard om hier eens gezellig te komen tafelen. Een echte aanrader, zeker de moeite waard om afrit 18 van de E40 te Erpe mere af te rijden. Zeker als je weet dat je voor weinig geld zeer lekker, degelijk en kwalitatief gegeten hebt Het was op elk vlak een geslaagde avond .

J
J beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Aanrader

Steeds weer uitstekend verzorgd. Beste kok uit de buurt. Ze leggen de lat voor zichzelf hoog. Kwaliteitsproducten en enthousiaste bediening.