We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Toon telefoonnummer Email Facebook

Benjamien
Benjamien beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Super service, lekker eten!

De bediening gebeurde heel vlot en verzorgd en het eten oogde mooi en was bovendien erg lekker. Enige puntje van kritiek waren de gangen die iets te snel op elkaar volgden.

Eric
Eric beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner

pasta trekt op niks

Op vrijdag hier geweest voor spaghetti... De pasta was niet gaar en bij commentaar krijg je de opmerking dat ze altijd zo bereid wordt en er nooit klachten komen. Niet echt vriendelijk of gastvrij

Veronique
Veronique beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen

Gezellige ruimte, lekker eten, vriendelijk...

Gezellige ruimte, lekker eten, vriendelijk en correcte service.

Severine
Severine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader

Lekker, gezellig en vriendelijk. Voor herhaling...

Heel mooi interieur, vriendelijk personeel en vlotte bediening. We hebben de maandmenu gegeten en alles was lekker van voorgerecht tot dessert. Ook de aangepaste wijnen waren in orde. De presentatie kon misschien nog iets fijner (voorgerecht tonijn en hoofdgerecht eend) maar de smaken zaten wel goed!

Annick
Annick beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig en lekker!

Het blijft plezant om vast te stellen dat de kwaliteit van het eten in een groeicurve blijft. Een heel gezellig kader om met familie, vrienden of kennissen te eten. Dit zorgt er dan ook voor dat je blijft terugkeren.

Frank
Frank beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner

Lunchmenu over de middag

We deden een reservatie voor een verjaardag voor 2 personen. Het was prachtig weer dus we konden buiten zitten op het grote terras. We konden nog kiezen en kozen een schaduwrijke plaats met mooi uitzicht over de achterliggende tuin. Prijs-kwaliteit betaalden we misschien een klein beetje te veel voor een lunchmenu (dagschotel) aan 17 euro per persoon. Samen met de drank kwam dit op 50 euro voor 2 personen wat een doordeweekse middaglunch toch wel iets te prijzig maakt. Wel goed voor een zakendiner of een speciale gelegenheid natuurlijk. Er was geen speciale attentie voor de vooraf doorgegeven verjaardag. Dat vond ik wel jammer. Het eten was wel lekker doch dat valt natuurlijk wel te verwachten van een tomaat-mozzarella (voorgerecht) en een garnaalkroket.(hoofdgerecht)

Ryckaert
Ryckaert beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Gino en Rosane - Zaterdagavond 2 mei 2015

Het eerste wat je meteen opvalt van zodra je het restaurant binnenkomt is het zeer mooie interieur. Je merkt meteen op dat hierover duidelijk is nagedacht en diezelfde trend zet zich ook verder in de gerechten die je op je bord krijgt. Sinds de laatste keer dat we hier kwamen eten, zien we een duidelijke positieve evolutie wat betreft de smaken, de combinaties, de keuzes op de menukaart. Kortom we waren dan ook zeer aangenaam verrast en zijn we plan om vanaf nu ook vaker te komen, want ik ben er zeker van dat Tom nog heel wat verrassingen voor ons in petto heeft en dankzij de ondersteuning van vrouwtje Ann en de dochters zal hem dit ongetwijfeld lukken. Echt een aanrader en een ontdekking voor wie hier nog nooit kwam eten.

Tim
Tim beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer geslaagde combinatie van sfeer en lekker eten

We zijn hier voor onze tweede maal komen eten en beide keren waren we zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst en bediening. De sfeer van het restaurant is heel warm en gezellig. De tafeltjes staan ook ruim opgesteld zodat een intiem dinertje zeker tot de mogelijkheden behoort. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als dessert zijn heerlijk en duidelijk op basis van verse en eerlijke ingrediënten. De gin is absoluut een aanrader (ruime keuze), alsook de aperitief van het huis.

xenia

Geslaagde avond

Vriendelijk onthaal ! Mochten zelf een plekje kiezen in het restaurant en werden goed bediend. Het eten was lekker en konden dit in alle gezelligheid opeten. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.