Gourmet Bar

Goudenleeuwplein 5 9000 GENT

Belgische Burger Franse

Toon telefoonnummer Email Website

Wij geloven in business ánd pleasure en daarom hebben we van onze GourmetBar een echte ontmoetingsplaats gemaakt, of juist een plek om te ontspannen, binnen of op het terras, weg van
de drukte.
Met zijn informele maar elegante inrichting is GourmetBar de perfecte setting voor
elk moment van de dag, van een snelle espresso aan de bar, een lichte zakenlunch of een hapje
eten met de kids na een dagje cultuur.
Ons menu is net zo veelzijdig als de stad Gent, met wisselende seizoensgebonden suggesties,
internationale klassiekers en herkenbare gerechten van eigen bodem. Onze burgers zijn op
zijn Gents gezegd ‘vree wijs’, en we garanderen je dat deze burgers - ter plekke bereid - jouw
smaakpapillen laten klingelen als de klokken van het Belfort.
Daarbij zijn we er trots op dat alles huisgemaakt, vers, gezond én lokaal is,want wij geloven in duurzame ontwikkeling. Niet zo thuis in de Belgische keuken? Of heb je speciale wensen, aarzel dan niet om ons aan te spreken. O ja, en natuurlijk ben je ook welkom voor een drankje.
Ga zitten, voel je thuis, en vooral... geniet!

Faciliteiten Gezellige sfeer, Real-time reserveerbaar, Speeltuin, Kindermenu's, Lounge, Wintertuin, Parking, Air conditioning, Kinderspeelruimte, Faciliteiten mindervaliden, Terras, Bar - Lounge, Home Cooking, Wi-fi, Traiteur van het huis, buffet, Kindvriendelijk Sfeer Authentiek kader, Eigentijds kader
Betalingsmogelijkheden Maestro, American Express, Diners Club, Master Card, Visa, Bancontact

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 100%
  • Kinderen 100%
  • Business lunch/diner 100%
Leen Baeke
Beoordeeld op 24/07/2017

Keuken bleek gesloten terwijl ik wel een bevest...

Keuken bleek gesloten terwijl ik wel een bevestiging van de reservatie kreeg

Shanna Holthaus
Shanna beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 17/05/2016

Ontspannen plek in centrum van Gent

Een ontspannen plek in het centrum van Gent met hele vriendelijke bediening. Je kunt hier goed eten maar ook gewoon een drankje drinken en bijvoorbeeld werken op je pc. De sfeer is erg relaxt en de inrichting is kleurrijk. Het grote, rustige terras aan het zwembad (!) is uniek.