Beoordelingen van Yammi Yammi

547 personen hebben dit restaurant beoordeeld
Boek je restaurant online en je ontvangt de dag na je restaurantbezoek een uitnodiging om je review te schrijven en te delen
Online reserveren
8.1
547 beoordelingen
datum score
Pauline
Beoordeeld op: 06/07/2019
Pauline beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader

Voedselvergiftiging opgelopen bij Yammi Yammi....

Voedselvergiftiging opgelopen bij Yammi Yammi.

Yvonne B.
Beoordeeld op: 22/04/2019
Yvonne B. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader

Slechte kwaliteit eten, warme gerechten waren...

Slechte kwaliteit eten, warme gerechten waren koud, bij er wat van zeggen werd er nukkig gereageerd en kwam het moddervet “heropgewarmd” terug. Susi was niet vers, veel rijst en weinig vulling. Geen uitleg van het concept met de tablet enz. Al met al nog nooit zo slecht gegeten en zo slecht bediend. Hier kom ik nooit meer.

Lennie
Beoordeeld op: 19/11/2018
Lennie beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Trendy kader

De sushi heeft weinig smaak. De bediening zou...

De sushi heeft weinig smaak. De bediening zou wat gastvrijer mogen zijn.

Christel
Beoordeeld op: 26/02/2017
Christel beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Trendy kader

Het eten was heel lekker zonder twijfel , als...

Het eten was heel lekker zonder twijfel , als het geserveerd werd, lange wachtijden , na opmerking van we wachten al 45 min op onze bestelling, ging het plots veel vlotter, maar bij de laatste bestelling om 22hr kwam er plots maar een vierde van het bestelde eten meer op tafel, het restaurant sluit pas om 23hr , totaal geen dessert meer , na opmerking , een beetje bijgevuld. lekker eten , bediening ondermaats , jammer ,mischien voor herhaling vatbaar

Jana V.
Beoordeeld op: onbekend

Er was een heel grote en luidruchtige tafel...

Er was een heel grote en luidruchtige tafel aanwezig die met hun lawaai de hele sfeer verpestte. Jammer genoeg deed het personeel hier niks aan. Onze bestellingen werden door de grote tafel, die eerst bediend werd, ook vergeten of onvolledig gebracht. Op twee uur tijd hadden we slechts 8 hapjes gekregen, zelfs na meermaals het personeel te hebben aangesproken hierover. Ps toen de grote tafel weg ging, werden we normaal bediend (ook al werden er weer een paar dingen vergeten en verloor het personeel ons bestelbriefje)... helaas hebben we door deze situatie niet eens onze laatste ronde kunnen bestellen, want de keuken werd gesloten. Een erg jammere ervaring, ik het hier al beter geweten.

Claudia
Beoordeeld op: onbekend

Het restaurant zag er goed uit van buiten....

Het restaurant zag er goed uit van buiten. Het valt op en had al meerdere keren onze aandacht getrokken. Wij besloten 23 november dus naar Yummi Yammi te gaan! Toen we het restaurant binnen gingen werden we ontvangen door een serveerster. Ze zag er goed verzorgd uit (haren vast) en wenste ons welkom. Terwijl wij onze jassen ophingen keek zij om zich heen. Tip om de jas aan te nemen en op te hangen misschien? Wij werden naar een tafel begeleid, we kregen een tafel aan de bank terwijl er heel de avond niemand aan de tafels aan het venster heeft gezeten. Daar hadden wij dus ook gewoon kunnen zitten. Jammer. Een andere jongedame met het haar half los (vind ik niet hygienisch) nam onze drankjes op. Mijn tafelgenote vroeg of er prik/bubbels/gas in de ijsthee zit. Wist ze niet, dat moest ze aan de keuken (?) vragen. Vervolgens komt ze terug met een flesje ijsthee deze werd in het wijnglas op tafel geschonken, hier zat geen ijs bij of citroen. Is toch een standaard manier van de ijsthee serveren. Ze vroeg om ijs en een citroen in haar glas en dit stond binnen no-time op tafel, helaas zonder stamper. Je hebt dus niks aan de citroen als je deze niet kan uitpersen. Even later kwam er sushi op tafel. Er zat een zwarte haar op. Een medewerkster kwam langs nadat ik naar haar zwaaide en nam de sushi gelijk mee. Ze vroeg of ik een nieuwe wilde en ik zei nee. De zalm was toch erg droog. Verder was het eten erg lekker op een paar gerechtjes na. De sojabonen waren niet gaar en de inktvisringen waren veel te dik ingepakt in deeg. Het was meer deeg dan inktvis. Het was vettig, zacht en niet knapperig. Voor de rest was het een gezellige avond en was het personeel attent en het eten erg lekker! Wij hopen dat we hiermee u nuttig feedback hebben gegeven.

Walt
Beoordeeld op: onbekend

Er werden heel wat fouten gemaakt in de bedieni...

Er werden heel wat fouten gemaakt in de bediening, verkeerde gerechtjes die kwamen of juist niet kwamen. We kwamen hierheen nadat we eerder SUMO uit Nederland leerden kennen, en voor een mindere prijs heb je daar toch een grotere diversiteit en vooral betere kwaliteit. Ons volgend bezoek zal terug naar daar gaan.

Pascal
Beoordeeld op: 09/06/2019
Pascal beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Weinig smaak aan het vlees.... en de bediening...

Weinig smaak aan het vlees.... en de bediening was niet vriendelijk, je eten werd op tafel gesmeten...

Sophie
Beoordeeld op: 21/04/2019
Sophie beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Het duurde veel te lang, de kwaliteit was niet...

Het duurde veel te lang, de kwaliteit was niet zo best en de service was ook niet geweldig. Daarnaast kwam de helft van de gerechten niet aan.

Michelle H.
Beoordeeld op: 12/08/2018
Michelle H. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

De kwaliteit van elk gerecht viel tegen. Veel...

De kwaliteit van elk gerecht viel tegen. Veel van de warme gerechten waren lauw. Vieze bank om op te zitten en de wijnglazen waren plakkerig. We moesten ook lang wachten op het het eten, omdat het personeel de tafels niet kon vinden. Volgens mij is het restaurant van dezelfde eigenaar als in Sluiskil. Ik zou dan aanraden om naar daar te gaan.

datum score