Maandag, Dinsdag, tenzij reservatie groepen.
Toon telefoonnummer Email Website Facebook

In restaurant – theesalon Carlos Quinto kunt u terecht voor een heerlijke afternoon tea met scones, devonshire cream, fingersandwiches en fijne gebakjes. Tevens serveren wij heerlijke koffie en thee in al zijn variaties. Elke dag kunt u een keuze maken uit een gebak, of pannenkoeken en wafels. Bij mooi weer is het ook puur genieten op onze rustige binnentuin. Voor de dorstige onder u hebben we eveneens een assortiment van bieren, wijnen en frisdranken in petto, of mocht u eens een plekje zoeken om eens heerlijk lang en uitgebreid te apperitieven of te digestieven, dan bent u ook welkom! Carlos Quinto presenteert u elke maand een wisselend menu volgens het markt- en seizoenaanbod voor slechts € 38,00. Uiteraard kunt u ook gewoon à la carte bestellen. Daarnaast organiseert Carlos Quinto ook met veel plezier al uw feesten en vergaderingen tot 250 personen. Wij stellen graag een concept op maat samen volgens uw wensen en budget. De specialiteit van Carlos Quinto zijn echter walking diners…. Tot binnenkort!

Jeroen
Beoordeeld op: 25/11/2018
Jeroen beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Huwelijksfeest

We hebben er onlangs ons huwelijksfeest gegeven: een dag die je perfect wil, zonder zorgen, met tevreden gezichten zonder een zuur prijskaartje. Dan is Carlos Quinto de perfecte plaats: heel vriendelijke bediening, empathisch, lekker en vers. Alleen maar tevreden gezichten na ons feest en daar deden we het voor. Absoluut topteam.

Jeroen
Beoordeeld op: 25/11/2018
Jeroen beveelt dit restaurant aan voor: Groepen

Huwelijksfeest

Eva

AANRADER!!

Wij zijn op 19/05/2016 getrouwd en hebben receptie & diner laten doorgaan in Carlos Quinto. Echt een aanrader! Dank aan Pieter die alles in goede banen heeft geleid qua organisatie vooraf. Wil je iets aanpassen of dergelijke, nooit een probleem. Verder vonden we het fijn dat het personeel zo open en vriendelijk was. Eten (dat wij en onze gasten geslaagd vonden) werd op tijd gebracht, drank werd meer dan voldoende bijgeschonken, en dit altijd met 'a big smile'. Je kan daar simpelweg niet teleurgesteld buiten stappen. Alles verliep vlotjes en zonder stress. Dus veel dank aan iedereen! Aanrader om hier je trouw(feestje) te geven!

Mario

Hééérlijk gegeten!

Authentiek kader, rustig kunnen eten, voortreffelijke, discrete en heel verzorgde bediening, lekkere bereidingen, mooie porties. Een aanrader!

monique

persoonlijk

Heel gewoon, presentatie kon veel beter. Al beter locaties gehad met de restoday's.

Hendrik

Degelijk zonder meer

Stevige porties maar de verfijning ontbreekt. Keuken niet echt van een hoog niveau.

Nicole

Genieten in rustig kader. Goede en vriendelijke...

Zeer vlotte en vriendelijke bediening. De pauze tussen de gangen duurde wat te lang. Prijs kwaliteit goed. Uitstekend om met en groepje vrienden samen te genieten.

jacques

brasseriekeuken

doordeweekse brasseriekeuken, geen verfijnde gerechten

Jacky

room en nog eens room

Eten was zoals op begravenismaal van mijn nonkel Miele

eric

terecht een gevestigde waarde in gent

Dit is geen sterrenrestaurant maar toch is het een zeer degelijk restaurant waar je kunt genieten van je maaltijd