Eva

AANRADER!!

Wij zijn op 19/05/2016 getrouwd en hebben receptie & diner laten doorgaan in Carlos Quinto. Echt een aanrader! Dank aan Pieter die alles in goede banen heeft geleid qua organisatie vooraf. Wil je iets aanpassen of dergelijke, nooit een probleem. Verder vonden we het fijn dat het personeel zo open en vriendelijk was. Eten (dat wij en onze gasten geslaagd vonden) werd op tijd gebracht, drank werd meer dan voldoende bijgeschonken, en dit altijd met 'a big smile'. Je kan daar simpelweg niet teleurgesteld buiten stappen. Alles verliep vlotjes en zonder stress. Dus veel dank aan iedereen! Aanrader om hier je trouw(feestje) te geven!

Mario

Hééérlijk gegeten!

Authentiek kader, rustig kunnen eten, voortreffelijke, discrete en heel verzorgde bediening, lekkere bereidingen, mooie porties. Een aanrader!

monique

persoonlijk

Heel gewoon, presentatie kon veel beter. Al beter locaties gehad met de restoday's.

Hendrik

Degelijk zonder meer

Stevige porties maar de verfijning ontbreekt. Keuken niet echt van een hoog niveau.

Nicole

Genieten in rustig kader. Goede en vriendelijke...

Zeer vlotte en vriendelijke bediening. De pauze tussen de gangen duurde wat te lang. Prijs kwaliteit goed. Uitstekend om met en groepje vrienden samen te genieten.

jacques

brasseriekeuken

doordeweekse brasseriekeuken, geen verfijnde gerechten

Jacky

room en nog eens room

Eten was zoals op begravenismaal van mijn nonkel Miele

eric

terecht een gevestigde waarde in gent

Dit is geen sterrenrestaurant maar toch is het een zeer degelijk restaurant waar je kunt genieten van je maaltijd

Leentje

ontgoocheling

We hadden meer verwacht van dergelijk type restaurant , bij aperitief mager hapje , voorgerecht was ok, hoofdgerecht pladijsfilet , maar dan werd er in een inoxkommetje snel wat groenten gebracht toen we al aan het eten waren , voor ons was dit een ontgoocheling. Service en sfeer was wel ok , eten vonden wij behoorlijk minder ivg met andere restaurant van de restodays die we reeds deden.

FRANCIS

lekker eten, super