Inez

Klant is koning?

Ze hadden meer aan me kunnen verdienen als ik had mogen bestellen wat ik wou, maar de combinatie voorgerecht + nagerecht is blijkbaar niet toegelaten. Absurd en zeer jammer.

Gaga

Goed voor 1 keer

We hebben een grand menu van 45€pp besteld, het was lekker eten maar: - na 2min dat we aangekomen zijn werd er al gevraagd wat we wouden eten, en dat is niet zo gezellig, het restaurant was maar 1/2 volzet dus eigenlijk geen druk. - het gerookte zalmhaasje was eigenlijk geen echte zalmfilet maar een opeenstapeling van gerookte zalmschellen gesneden in de vorm van een filet, dit is een grote fout voor een resto ! voor de rest was het wel mooi geserveerd en lekker van smaak maar niks speciaals - het desert was rebarberijs met compote van rebarber, appel & amandelcrumble (echter was het rebarberijs geen rebarber maar een gewone bol vanille-ijs) conclusie: lekker maar goed voor 1x

Sven Ghys
Beoordeeld op  29/04/2016

Beste,bedankt voor uw reactie. Wij hebben meestal niet de gewoonte om te reageren op recensies maar als er fouten en onjuistheden in staan dan doen we dat om de realiteit weer te geven. Wij geven de klanten altijd de tijd om rustig te kiezen en daarna te bestellen maar vragen wel of er al iemand iets wil drinken of een aperitiefje wil nuttigen. Wat betreft de zalmsneden is dat een terechte opmerking maar dat was een éénmalig probleem door een verkeerde levering van de leverancier nl. de zalmfilet was voorgesneden.(ook dat zijn mensen die eens een foutje kunnen maken !) Bij het nagerecht serveerden we wel degelijk huisgemaakt rabarberijs en geen vanilleijs of rebarberijs. We zijn toch blij dat het jullie gesmaakt heeft, alleen jammer dat we geen 2de kans krijgen. Mvg sven en wendy

V.

Zeer lekkere belevenis

Na een lange zoektocht op het www naar een resto in Gent die open was op een zaterdagmiddag om met ons groepje te gaan eten, ontdekte ik de T

Roos
Roos beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Verrassende verwenning

Een gelakte kalfstong om duimen en vingers van af te likken superkrokante en perfect vergezelde zwezeriken Inktvis of rode poon? Alles even creatief en schoon! Mooie zaal en prima muziekkeuze 'laat u verrassend verwennen' is hier de leuze!

Philippe
Philippe beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Geweldig en gezellig restaurant met topuitbaters

We hebben heerlijk gegeten in het gezellige en intieme restaurant TOI et MOI. Na een hele dag citytrippen in Gent was TOI et MOI de ideale afsluiter, in het hart van Gent maar toch weg van de drukte van de toeristen . Het eten is gewoon weg top ,alles is met veel liefde bereid, topwijnen, en ook op de bediening is niks aan te merken, Het is net of je in een zeer aangename woonkamer zit , het koppel die TOI et MOI uitbaten doen alles zelf en dat maakt het plaatje helemaal af...Intiem en familiair en tegelijkertijd gastronomie om u tegen te zeggen.... Als we in Gent zijn ,zal dit restaurant steeds bezocht worden door ons! Geen twijfel mogelijk.

wim

Aanrader

Lekker en verfijnd gegeten. Bijzonder vriendelijke en rustige bediening. Het zaaltje waar je eet is eigenlijk een woonkamer van een herenhuis, mooi en eenvoudig ingericht. Niet volgepropt met tafels, niet rumoerig. Je kan er tot rust komen en genieten van je maaltijd. Wij komen zeker terug.

Els

Superlekker

Regelmatig gaan we in Toi & Moi eten: maandelijks wordt het menu gewijzigd. Van begin tot eind: huisbereid en superlekker. Mooi kader en aangename bediening!

Nadine

Fantastisch

Het is er gewoon super lekker om te eten een fijne aangename keuken alles wat er word opgediend is ter plaatse gemaakt van hapje tot koekje bij de koffie en er worden verschillende smaken gecombineerd waar je echt perplex van staat de bediening en servies alles is er dik in orde zeker een aanrader voor mensen die echt willen en kunnen genieten van de fijne keuken !!!Zijn 5 sterren meer dan waard doe zo verder

Jonas

We gaan graag op restaurant en hebben een lijst...

We gaan graag op restaurant en hebben een lijstje met al dan niet sterrenzaken waarvan we er elk jaar een aantal nieuwe uitproberen. Sinds we een paar jaar geleden "Toi & Moi" ontdekten, wisten we het meteen ... dit is een ongekend pareltje. De chef brengt fijne, verrassende combinaties (waarvan menigeen zonder schroom op de kaart van bekende sterrenzaken mogen prijken), de gastvrouw heeft iets ontwapenends wanneer ze "voorzichtig" de gerechten komt toelichten. Prijs/kwaliteit/creatief vinden we geen evenaring in Gent en verre omstreken. Ook het kader van dit gerestaureerd herenhuis mag er wezen. We gaan er sindsdien regelmatig, al dan niet met gasten, en het is een deugddoende bevestiging als je ook hun glimlach ziet verschijnen bij de eerste strelingen van de smaakpapillen ...

Jonas

we gaan graag op restaurant en hebben een lijst...

we gaan graag op restaurant en hebben een lijstje met al dan niet sterrenzaken waarvan we er elk jaar een viertal nieuwe bezoeken .. sinds we anderhalf jaar geleden "Toi & Moi" ontdekten, wisten we het meteen .. dit is een ongekend pareltje .. prijs/kwaliteit voor ons het beste van Gent en omstreken .. fijne smakelijke gerechtjes tot in de puntjes verzorgd .. de gastvrouw heeft iets ontwapenends wanneer ze "voorzichtig" de gerechten toelicht ... ook het kader van dit prachtig gerestaureerd herenhuis mag er wezen .. we zijn er sindsdien al verschillende keren teruggekeerd, al dan niet met gasten, en het is een fijne bevestiging als je ook hun glimlach ziet verschijnen bij de eerste strelingen van de smaakpapillen ..