Beoordelingen van Pittoresk

35 personen hebben dit restaurant beoordeeld
Boek je restaurant online en je ontvangt de dag na je restaurantbezoek een uitnodiging om je review te schrijven en te delen
Schrijf beoordeling
5.3
35 beoordelingen
datum score
WendyDenijs
Wendybeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 17/09/2017

Wij kwamen aan en het restaurant was GESLOTEN!...

Wij kwamen aan en het restaurant was GESLOTEN! Ondanks onze reservering en de herinnering aan de reservering die ik die ochtend in mijn mailbox ontving. Absoluut NIET klantvriendelijk dus!

NancyVan Gremberghe
Nancybeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 04/09/2017

In de uitleg van Bongo, kan Pittoresk een pasta...

In de uitleg van Bongo, kan Pittoresk een pasta & pizzarestaurant. Dit is tegenwoordig niet zo; je kan er niets meer eten; in het naastliggende restaurant Café de Paris kan je wel eten bestellen, maar wel geen pizza en uitsluitend spaghetti bolognaise. de inwisseling van de bongo-bon verliep wel zonder problemen!

Petra S.
Datum restaurantbezoek: 15/05/2017

Wij hadden geboekt voor 2 mensen via mail voor...

Wij hadden geboekt voor 2 mensen via mail voor 11/05 om 18.30 u.. Bij aankomst kregen we heel onbeleefd te horen dat er geen eten geserveerd wordt alleen drank.

placeholder
ElsVerdonck
Elsbeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 22/03/2017

Het interieur is aan een opfrisbeurt toe, mar...

Het interieur is aan een opfrisbeurt toe, mar het eten was héél erg lekker !!

PatrickVan Deynse
Patrickbeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 13/03/2017

Het was een vlotte bediening niettegenstaande...

Het was een vlotte bediening niettegenstaande het enorm druk was op het terras, het was trouwens een zeer mooie lentedag met een stralende zon. Nogmaals proficiat voor de dame die de bediening deed want het zag er naar uit dat ze er alleen voor stond. Wij hebben beide pizza genomen met als voorgerecht Bruschetta en Minestronesoep en dessert Panna Cotta en Cannola Ricotta. Alles was afgewerkt en lekker.

AnnVan Holderbeke
Annbeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 06/03/2017

We hadden gereserveerd via een bongo bon. Helaa...

We hadden gereserveerd via een bongo bon. Helaas was er iets misgelopen bij het doorgeven van deze reservatie waardoor we niet hebben kunnen eten in Pittoresk zelf. Gelukkig konden we in de zaak net daarnaast, die van de zelfde eigenaar is, wel terecht voor een diner. En gelukkig maar want na een dagje shoppen in Gent in de regen waren we uitgehongerd. De personen die ons daar geholpen hebben waren zeer begripvol en hebben ons echt in de watten gelegd. We hebben dus nog niet kunnen genieten van een heerlijke pastamaaltijd in Pittoresk maar als we nog eens in Gent zijn zullen we zeker een nieuwe reservatie maken met of zonder Bongo bon. Nogmaals onze welgemeende dank voor jullie warme ontvangst en professionalisme op die vrijdagavond.

Nicolas D.
Datum restaurantbezoek: 22/01/2017

We stonden voor een gesloten deur ondanks onze...

We stonden voor een gesloten deur ondanks onze onlinereservatie

datum score