Franse
Toon telefoonnummer Email

Rene

Ontgoocheld

Tweede bezoek aan deze zaak, de eerste maal voor de lunch en die was echt ok. Vol verwachtingen ben ik dan ook eens voor het diner gegaan. Vanaf het begin is het misgelopen. De hapjes van de chef, voorzien op de menukaart werden niet geserveerd (vergeten?). Op het bordje voorzien voor een broodje is eer ook niets afgekomen. Het kroketje als hoofdgerecht was naar mijn smaak te hard gebakken. Het hoofdgerecht (scampi's diaboliques) was maar flauwtjes, de bediening niet erg vriendelijk.Er zal geen derde keer komen.

Andrew

Although I received a confirmation from the...

Although I received a confirmation from the restaurant that I had a reservation for the time and date I asked, there was no table reserved for us. The poor excuse from the rude hostess is they don't man the office on the weekend regardless the confirmation. Furthermore, she claims the site says that they don't take reservations on the same weekend which is a bold faced lie. This business is dishonest and unwilling to accept any responsibility. I will ensure that I make this information well known within the US, Canadian, and UK Expat community of their left handed business practices.

Rene
Rene beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Lunch met klasse

Aangenaam interieur en vlotte service. De lunch met als voorgerecht garnaalkroketten en als hoofdgerecht scampi's diaboliques (een andere keuze is mogelijk), wordt met stijl geserveerd en is heerlijk. Een minpuntje : het voorgerecht wordt geserveerd terwijl ik nog bezig ben met het aperitief. Voor de rest geen opmerkingen. Goed dus.

Guy
Guy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Perfecte lunch

Wij zijn voor de tweede maal gaan eten in de Graslei met 6 personen. Net zoals de eerste keer waren we zeer enthousiast over de ontvangst, de uitstraling, de service en de kwaliteit van het voedsel. De lunch voor slechts 15 Euro is werkelijk uitstekend en daardoor kan men hier zeker spreken van een fantastische prijs/kwaliteit verhouding.

David

Travail pour noté les restaurant en Belgique

Bonjour, Voila ici je vais être court car je n'ai presque rien à dire sur le sujet vue que tous ses bien passé.... 1) Accueil très souriant 2) Prise des commandes parfaite et se que j'ai aimé ses le sourire des serveurs et serveuses 3) L'apéro nickel 4) L'entré pas mal mais l’assaisonnement était parfait et il avais pas de persil haché sur les bord des assiettes se qui est parfait .... 5) Le débarras ses fait dans les règles 6) Menu parfait juste attention à avoir de la place sur la table .... 7) Dessert pas top mes ses une brasserie donc je n'en tiens pas compte 8) Pause café super Voila en général tous ses bien passé et je n'ai pas vue un patron faire le Gendarme dans la salle se qui est parfait et l’accueil était parfait .... Les Menus simple classique et bon et quand je voie la carte je sais que je ne mange pas du congelé ..... Une carte simple sans trop de chose ses parfait .....Et si je dois retourné manger ses avec un grand plaisir.... Je retire un point juste pour la qualité des dessert mais bravo ses super juste faire une glace maison serait parfait

Patricia

Fantastisch !

Prachtige omgeving, vlotte en vriendelijke service, prijs / kwaliteit dik in orde ! Voor herhaling vatbaar.

Bart
Bart beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Zoals het moet zijn!

Een vriendelijke bazin hield alles ook goed in het oog wat ik wel kan waarderen. We zaten wel binnen in het restaurant wat misschien wel iets beter is? We hebben visfondue gegeten wat wel lekker was . Als ik iets negatief kan vermelden dan waren het de broodjes die de kelner zonder vragen had weggenomen waarna ik de bazin die voorbij kwam ze terug vroeg :-) Prijs kwaliteit de juiste verhouding voor wat je krijgt voorgeschoteld. Misschien komen we er in de toekomst nog wel eens langs.

Gilberte
Gilberte beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

uitstekend

het eten is van zeer goede kwaliteit, het is een aangenaam kader en het personeel is zeer vriendelijk

Anne

Gezellig tafelen in een aangename sfeer

Zeer aangenaam om te zitten en te eten. lekkere keuken en vlotte service. door de drukte op zaterdagavond kan het wel wat lawaaierig zijn, waardoor eigen gesprekken in groep soms moeilijk te volgen zijn.

Erik

zeer goed

Gemakkelijk reserveren via mail, goed bereikbaar, familiale sfeer.