Beoordelingen van C'est Fou

Schrijf beoordeling
7.5
Danie
Desmet
Danie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

eten

Heel goed goeie bediening en heel vriendelijk , voor herhaling vatbaar

Sophie
Liekens
Sophie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Simpel, maar goed!...

Simpel, maar goed!

Nele
Declercq
Nele beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Tevreden!

Mijn vriend en ik zijn hier gaan eten met betaling via een studentenbon van Guido. Personeel was super vriendelijk, eten was heerlijk en mensen bleven even vriendelijk student of niet :) Aanrader is toch wel de steak !

S
Vm

Vegetarisch is minderwaardig?

13 euro gegeven voor een pasta die max 1,5 euro kost om te maken. Te lang gekookte pasta, roomsausje zonder smaak, 4 schelletjes rauwe tomaat erop en 3 plakjes mozarella gesmolten in een microgolfoven om af te werken... Jammer om te merken dat er, in Gent nota bene, nog resto's zijn die vegetariers gelijkstellen aan mensen zonder smaak.

T
R

Mixed Grill €15 €16,50 Betalen

Een review gelezen dat de prijzen niet kloppen. De studentkorting en studentprijzen kan ik niet beoordelen maar indien op de boord 'Mixed grill met frietjes €15' staat geschreven kan ik wel beoordelen dat de prijs van €16,50 moet niet aangerekent worden. Terwijl het eten en dienst redelijk waren, moet het eindrekening gemakelijk kunnen berekent worden zonder een meerprijs aan de kassa te betalen. Spijtig. De restaurant is zes jaar gelden begonnen met goede intenties maar ze zijn blijkbaar te confortabel geworden. Met de hand gesneden frieten is blijkbaar ook al voorbij.

Francine
Delanglez

Een ontdekking

Een gezellig restaurant met vriendelijke en vlugge bediening. Lekker eten en bereid met verse ingrediënten.

Clara
Johan

Goed gebakken

Zeer lekkere vis en echt goed gebakken! Lekkere sla met uitstekende vinaigrette. Er is nogal veel echo in de ruimte maar leuk en lekker.

KATI
FLEMENT

Nogal chaotisch met toch nog een goede afloop

Wij kwamen op het gereserveerde uur met 4 personen aan en de eigenaars vielen totaal uit de lucht : geen reservatie. Hun uitleg : overgeschakeld van Proximus naar Base en ze hadden reeds 2 weken geen internet. Na een 10-tal min. wachten kregen we toch een tafel toegewezen. Het was heel druk en het personeel liep er af en toe bij als kiekens zonder kop. Het personeel liep (letterlijk lopen !) soms van de keuken naar de toog en dan de zaal in. Zeker geen dure brasserie, kwaliteit/prijs viel goed mee. Aanrader voor studenten - interieur zeer sober - bestek met papieren servietten staan op tafel in een glas. We hebben ook ons 10 % korting ontvangen.

eric
van speybroeck

DEGELIJK

DIT IS GEEN TOPRESTAURANT? MAAR HEEFT WEL EEN GOEDE VERHOUDING KWALITEIT EN PRIJS.

van belle
dirk

beter verwacht

heb er eens geweest , en daar is alles mee gezegt