Cécile
Cécile beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Prima!

Lekker eten. Vlotte en vriendelijke bediening.

Cyriel

Lekker, maar niet bijzonder gezellig

Lekker RestoDays menu. Bediening maar gewoontjes: enkele vergetelheden en niet bijzonder vriendelijk. Interieur is opgefrist met nieuwe meubelen en aankleding, maar ruimte is niet zo gezellig.

Evy

Lekker gegeten - correcte service

Wij hebben heel goed gegeten in brasserie Savarin, alle gerechten waren lekker en smaakvol, gewoon zoals het moet. De service was vriendelijk en correct. Wij gaan zeker nog eens terug!

Jos

Goed maar toch iets niet te geloven...

Lekkere Gentse waterzooi van vis... maar: - Campari soda werd geserveerd met flesje Schweppes TONIC. Op de vraag naar een flesje soda (gewoon spuitwater ook OK) werd er nogal neerbuigend geantwoord dat Campari soda altijd met tonic werd geserveerd. Uiteindelijk spuitwater gekregen, maar enige "barman/vrouw" opvoeding is hier wel hoognodig! - bij een aperitief mag wel "iets" extra geserveerd worden; nootjes, chips, olijfjes... voor die prijs van de aperitieven mag dat wel.

lily

lekkere brasserie voor correcte prijs

Vriendelijke bediening. Lekkere brasseriekeuken. Coquilles/sla als voorgerecht: correct. Mooi stuk vis als hoofdschotel. Enkel het dessert scoorde wat minder. Toch hebben we gezellig getafeld voor een correcte prijs.

sophie

Wateringe vis

Voorgerecht - lekker Hoofdgerecht - complete mislukking (vis smaakt naar water) Dessert - ok De dag ervoor bij Homard Rouge geweest, wat dag en nacht verschil was qua voedsle kwaliteit. De bediening is wel vriendelijker dan bij HR.

Saskia

goede verse brasseriekeuken, aangenaam kader

Vriendelijk ontvangst ,mooi interieur. Men werkt met verse producten en mooie presentatie van de borden. We kregen wel een voorstel van wijnen om bij de menu te nuttigen maar de algemene wijnkaart hebben we helaas niet gekregen. Jammer dat bij de aperitief geen kleine attentie gepresenteerd werd (amuse/nootjes/..) Al bij al een goede ervaring, we gaan zeker eens terug. Ook vegetariers zijn hier welkom.

Jean-Claude

Rien à redire ... Très bien

Tout simplement ... Très bien ... Merci

ignace

Waw!

Het doet deugd om als Gentenaar nog een zaak te ontdekken waar het heerlijk vertoeven is. Vooral de zeer goede ontvangst, de charmante bediening, de aangename sfeer en het lekker eten voor een aanvaardbare prijs, doen ons watertanden om terug te keren. Doen we zeker!

MARC

prima restaurant met een correcte prijs/kwaliteit

HET RESTAURANT WAS VOLZET EN TOCH VERLIEP DE BEDIENING VLOT.OP DE KEUKEN GEEN OPMERKINGEN INTEGENDEEL :LEKKER GEGETEN ! WIJ KEREN DAAR TERUG !