Polka

Dendermondsesteenweg 146 9000 GENT

Vlaamse Poolse Vegetarische

Maandag,dinsdag, woensdag en donderdag - TIJDENS DE GENTSE FEESTEN ALLE DAGEN OPEN VANAF 16u00

Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Faciliteiten Kindermenu's, Live muziek, Terras Sfeer Eigentijds kader

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 100%
  • Groepen 100%
  • Kinderen 100%
  • Business lunch/diner 34%
  • Trendy kader 34%
  • Gastronomie 34%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 100%
jean louis vanderstraeten
jean louis beveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 04/05/2015

Une perle polonaise à Gand

Excellent petit restaurant belgo-polonais. La patronne polonaise aux fournaux éxécute une cuisine simple et de haut goût. Les prix sont plus que généreux. Excellentes bières polonaises dont ma favorite: la Lech de Poznań, également bon choix d'excellentes Vodkas polonaises. Atmosphère conviviale, petite terrasse sympa et service attentif par le patron toujours souriant (et multilingue !). Un regret cependant, la carte ne comporte pas des classiques polonais comme le Żurek (potage), les Gołąbki (choux farcis) et autre délicieuse invention polonaise: les Pierogi. On a (trop) vite fait le tour des quelques plats polonais de la carte, c'est la raison pour laquelle je n'accorde que 4 étoiles (quality). Mais cela reste une excellente adresse ! Jean-Louis

Fen Roelants
Fen beveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 28/01/2015

Ontzettend vriendelijke bediening

Bij het binnen komen word je direct hartelijk ontvangen. Als Belg is het zeker een aanrader en de taal is geen enkel probleem. Je kan er kiezen uit de suggestie, of de kaart, waarna alles vers klaargemaakt word. De geuren van de keuken deed ons direct vermoeden dat het enorm lekker ging zijn, en dit was sterk bevestigd toen we onze maaltijd aangeboden kregen. Het restaurant zelf is open, maar met een warm interieur. Hier kom ik zeker eens terug om iets anders van de kaart te proberen!!!