Beoordelingen van De Kersentuin

Mario
Beoordeeld op: 09/10/2018
Mario beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Kon beter voor de prijs

Wat betreft het eten : over het algemeen lekker, mooi gepresenteerd en met de 4 gangenmenu ook voldoende. Probleem was echter dat de borden zelf heel warm waren maar de geserveerde vis was binnenin gewoon koud. Dus ik veronderstel dat de vis gewoon even te kort in de microgolf heeft gezeten aangezien er ook geen korstje aan was. En dit gerecht was ook niet afgekruid en dus echt een tegenvaller. De uitbater was gewoon vriendelijk, niet meer niet min. Over de bediening valt wel iets meer te zeggen. Beide ober spreken een beetje gebrekking nederlands maar dit is niet echt een hinderpaal. Wat ons (4 personen aan tafel) vooral tegenviel is wat er werkelijk niemand geeft gevraagd of het had gesmaakt, niet bij de voorgerechten en evenmin bij het hoofdgerecht of het dessert. Een beetje respect voor je klanten mag wel. We voelden ons dan ook niet echt welkom of gerespecteerd in dit nochtans moderne sfeervolle restaurant. Jammer.

Mario
Beoordeeld op: 09/10/2018
Mario beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Kon beter voor de prijs

johan
johan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Kom met veel en krijg weinig keuze

Kom met veel wil in dit geval zeggen...7 personen. We worden verzocht om niet meer dan drie verschillende gerechten te nemen of het voorgestelde weekendmenu. Domper! Ons daaraan gehouden en het werd een afvalrace van 3,5 uur voor een lunch. 389 euro lichter maar "never again". Eten was wel lekker.

Dirk

Oudejaarsavond

De gerechten waren "af" , verrassend en meer dan voldoende qua portie! De bediening is super, vlot een straalt vriendelijkheid uit! Ook werd gedacht aan de "BOB's" door hen om 12 u i.p.v Champagne een originele NA cocktail te voorzien! Algemene beoordeling: 9,5/10 !

NELLY
NELLY beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

super

Gaan eten met vrienden , lekker gegeten ,alles ging vlot ,vriendelijke bediening mooi gepresenteerde borden ,heel lekker iedereen tevreden gaan zeker nog terug

Rene

Inderdaad tegenvaller

Met volle moed mijn pensioen daar gaan vieren. Wat een tegenvaller inderdaad. Half uur wachten vooraleer men de keuze van het aperitief komt opnemen...De service verloopt chaotisch en soms zeer onvriendelijk.. vb Gaan jullie ook nog koffie drinken?Het eten is ok, maar de wachttijd tussen de schotels is veel te lang.Het eten is ok maar niet uitzonderlijk, spijtig voor de baas die probeert de meubelen te redden.

Dirk

wat een tegenvaller

Op aanraden en na het lezen van commentaren gereserveerd voor een avondje uit met vrienden . Na vriendelijke ontvangst worden we naar onze tafel gebracht , de ober brengt de kaart en we bestellen aperitief , ikzelf vraag een versgeperste jus d'orange , maar dit blijkt te moeilijk voor de ober , hij verstaat het niet , wil u fruitsap ?? nee ik wil versgeperst sinaasappelsap ,als je dit niet kan geven kan je dit gewoon zeggen tegen je klant. We besluiten om van de kaart te eten , we bestellen en plots blijkt dat je met 4 personen maar keuze hebt uit 3 gerechten !!!! dit staat nergens vermeld en wordt ook niet gezegt bij de reservatie , ik besluit dan maar om geen voorgerecht te nemen , daar geen enkel wat mijn tafelgenoten bestelden mij aanspreekt , na aardig wat heen en weer gediscuteer met de ober , blijkt dan plots dat het geen probleem is om 4 verschillende gerechten te serveren , onze voorgerechten worden opgedient , netjes gedresseerde borden , ziet er goed uit , doch op elk bord dezelfde eentonige afwerking wat van weinig fantasie getuigd . Hoofdgerechten komen na een halfuurtje wachten , voor mezelf vier dunne plakjes varkensfilet met een champignonsausje dat sterk lijkt op wat men krijgt in een grootkeuken , mijn tafelgenoten kozen voor respectievelijk rode poon , lamsfilet en entrecote , weerom op elk bord dezelfde uniforme afwerking met een beetje puree , en wat aangestoofde groenten , dit geeft echt geen meerwaarde aan de gerechten !!!! de frieten worden opgedient in een leuk mandje maar zijn veel te slap en te vettig . Over het dessert valt niet veel te zeggen , Dame Blanche en Dame noir , overvloedig veel ijs maar niet van goede kwaliteit , slagroom uit een spuitbus apart geserveerd in een grote mok . Koffie na met een chocolaatje en een koekje , rekening gevraagd ,betaald en toch wat teleurgesteld vertrokken , wij komen hier niet meer terug , voor dit geld kan je beter krijgen !!!!!!

arne
arne beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

personeel en decor kan beter

de patron is zeer vriendelijk het zaalpersoneel alles behalve. Staan kletsen is hun beste ambacht De keuken is prima maar het interieur is te donker, donker grijs geverfd! een lichtere kleur zou meer warmte en licht geven. Als we terugkeren is het puur voor de keuken!!!!!!!

Clint

Teleurstellend

Qua eten konden we niet klagen. We namen het 'kersentuinmenu' welke 4 gangen had. Na de eerste gang kregen we de tweede op minder dan 15 minuten. Op de derde gang hebben we meer dan 45 minuten gewacht. Het dessert liet zelfs ruim een uur op zich wachten! Door de obers werden we amper bekeken en werd de drank zelf vergeten als we deze vroegen! Als onze fles leeg was werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en liepen ze ons straal voorbij. Bij het afruimen werd niet gevraagd hoe het gesmaakt had en hadden we niet het gevoel welkom te zijn. Mocht het druk geweest zijn zou ik het ergens kunnen verstaan hebben maar meer dan de helft van de tijd bleven ze staan wachten en praten onder de collega's! Hier zijn we nu éénmaal geweest en daar zal het ook bij blijven! Dit restaurant kunnen wij niet aanraden.

Sven

Leuk restaurant

Een leuke en gezellige avond gehad, correcte prijs. Lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar