Beoordelingen van Lunch Garden Sint-denijs-westrem

Schrijf beoordeling
5.7
JohnnyPriem
Johnnybeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 24/09/2017

Totaal tegengevallen

Ben sedert meer dan 30 jaar klant van Lunch Garden. Kom er geregeld gezien in het gebuurte voor. Heb vandaag, voor de eerste maal, de BBQ burger genomen. Het het gezien op Tv. Totaal on eetbaar. Uitgedroogde hamburger en dito broodje. Daar bij een saus uit een plastieken fles welke enkel smaakt naar chemische brol. Zeker de kwaliteit van Lunch Garden onwaardig. Ben het gaan melden en er werd mijn gezegd dat ik een andere kom krijgen of mijn bevindingen maar moest kenbaar maken. Ik heb bedankt. Ik wilde niet onpasselijk WO reden.

SvenHoerée
Datum restaurantbezoek: 12/08/2016

Heel slecht

Ik ben al meer dan 30 jaar tevreden klant bij lunch garden Sint-Denijs. Maar vandaag 12/08/2016 was het de eerste keer met mijn vrouw en 2 kinderen, dat ik kwam sinds dat het interieur vernieuwd is. Het was echt slecht! Geen organisatie! Ik kreeg eerst frieten en puree patat. En pas 15 minuten later mijn vlees. Met als resultaat dat ik koude frieten heb moeten eten! 30 jaar lang bestel ik een gehakt steak met vleessaus! Nu kan je zelfs geen vleessaus meer krijgen, en laat nu dat het lekkerste zijn! Enkel een bot en onvriendelijk antwoord: "we doen dat niet meer"! Hier komen we nooit meer terug!!!

MireilleJean-Marie
Datum restaurantbezoek: 13/03/2016

voor de eerste keer geweest in sint denijs...

voor de eerste keer geweest in sint denijs westrem en viel heel erg tegen, rumpsteak was niet te eten , vis was koud , frieten waren taai en koud. niet erg klantvriendelijk ( behalve de dame aan de kassa dan ) een serieuse tegenvaller

SarahHanssens
Datum restaurantbezoek: 14/10/2015

Snel bediend, lekker eten en vriendelijk personeel

Met een aantal collega's ben ik afgelopen maandag gaan eten over de middag bij Lunch Garden in Sint-Denijs-Westrem. We waren vrij snel bediend, het personeel aan de kassa was vriendelijk en het eten was lekker. Het enige minpunt is dat het eten, door het afgeven van een aantal bons (the insiders), niet helemaal warm meer was.

JLL
JLbeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 06/10/2015

Veel verbeterd sinds vorig jaar!

Qua sfeer en aanbod zijn zij anno najaar 2015 veel verbeterd. Heb hun mosselen geprobeerd...zeer lekker en zeker genoeg voor een medium eter zoals ik! Efficiëntie van eht personeel vond ik wel minder....

IsabelleVercaigne
Isabellebeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 06/10/2015

Zeer interessante prijzen en eignelijk erg lekker

Ik kwam hier voor de lunch met collega's en wij konden gewoon onze keuze maken uit het buffet, waar een dienster jouw gerecht opschept, samen met een zetmeelgroep nar keuze (couscous, frietjes, rijst, aardappelen, puree,...). Het maandmenu was heel smakelijk en eigenlijk prijs/kwaliteitsverhouding zeer interessant. Ik kom zeker terug! Het ikea restaurant is er niets tegen... In Lunch Garden heeft je maaltijd tenminste smaak en de porties zijn zo royaal dat je ook lang een verzadigd gevoel hebt. Voor zaken vind ik de setting iets minder interessant, maar voor een snelle lunch met collega's of diner met het gezin is dit gewoon ideaal!