Het eten is zeer lekker en het interieur is...
Het eten is zeer lekker en het interieur is zeer mooi. Leuke obers en zeer vriendelijk personeel! Aanrader! Ze hebben ook een terras waar het zeer gezellig is.
Prima eten en vriendelijke bediening.....
Prima eten en vriendelijke bediening..
Vriendelijke service en goede smaken....
Vriendelijke service en goede smaken.
Mooi locatie , vriendelijk personeel en eten...
Mooi locatie , vriendelijk personeel en eten was voortreffelijk!
We keken er naar uit om nog is mosselen te...
We keken er naar uit om nog is mosselen te eten, maar deze waren precies al is gegeten. Ze roken niet vers en ze waren helemaal niet lekker. Zelfs de ajuin en de peterselie waren niet lekker. Erg dat je zo'n gerecht durft te serveren. Na melding bij de keuken zelfs niets van compensatie. Hier komen we nooit meer terug.
gezellig interieur, naast klassiekers ook origi...
gezellig interieur, naast klassiekers ook originele gerechten op de kaart, en goede kwaliteit.
Het was echt super lekker en gezellig op het...
Het was echt super lekker en gezellig op het terras, heel vriendelijk personeel en een uitstekende chef-kok, echt een aanrader!
ontgoocheling over gans de lijn
op zondag 28.09.2023 gepland om bij botta 'n ik een verjaardagsetentje met vrienden en familie te gebruiken. bij de reservatie ging het al mis. de telefoniste was overduidelijk Franstalig: ze wist niet wat "vegetariërs" wilde beduiden (2 mensen van de 6 volwassenen van ons gezelschap zijn vegetariërs). wanneer ik dan zei dat het "végétariers" betekende, was er geen vuiltje aan de lucht (veel verschil is er toch niet, dacht ik?) indien het wel gezegd werd bij aankomst. volgens de socialdeal-melding wordt er rekening gehouden met vegetariërs... niet dus: juist te kiezen uit de gerechten zoals elke andere klant, er wordt niets apart gemaakt voor vegetariërs enkel vlees wordt weggelaten het aperitief (2 mocktails gin, 3 cava's, 1 bourbon jack daniels, 2 cola', 1 Sprite) dan: als feestvarken kreeg ik mijn aperitief niet! iedereen zat daar met zijn aperitief behalve ondergetekende. heb hem na verloop van tijd moeten vragen aan de stuntelige bediening (ook al in heel stuntelig Nederlands). eindelijk konden we dan toch proosten op mijn verjaardag. op het voorgerecht viel niets aan te merken - bij mijn weten althans niet. dan brengt men het hoofdgerecht en het wordt opgediend met frietjes. iedereen heeft frietjes, behalve mijn schoonbroer.en Annie, vrouw van Luc. als mijn schoonbroer vraagt waar zijn frietjes blijven, komt de bediening bij mij het schaaltje met frietjes weghalen en zet het bij hem. ik ben van het lam gods geslagen, en vraag na enige tijd waar de frietjes van Annie en mij blijven. uiteindelijk krijgen wij onze frietjes. Annie kreeg oorspronkelijk geen frietjes omdat zij twee voorgerechten had gevraagd (1 als voorgerecht, 1 als hoofdgerecht bij gebrek aan een vegetarisch hoofdgerecht). waarom mijn.frietjes werden weggehaald blijft mij tot op heden een raadsel. het dessert was voor mij als diabeticus maar magertjes: een kop ordinaire espresso, dus geen kaasplankje of ijsje zonder suiker... zelfs geen (suikervrij) koekje bij de koffie! als klap op de vuurpijl voeg ik hieraan toe dat wij zijn gaan eten met zes volwassenen en drie kids in het kader van de socialdeal-actie (vouchers geldig tot 11 september). ik geef 6 (zes) vouchers af wanneer ik ga afrekenen. "non monsieur, vous n'êtes pas sur la liste, je ne peut pas l'accepter. on vos aurait donné moins alors". dat werd me zonder blinken of blozen gezegd! 'ge moet maar durven...' dus aan de volle pot betaald!!! omdat ik niet via "socialdeal" heb gereserveerd! ik was andermaal van het lam gods gelagen! dat het dan via socialdeal moest gaan, wist ik niet! dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van deze mogelijkheid - ik denk dat het tevens de laatste keer zal zijn, alhoewel mijn schoonzus reeds een zeer positieve eerste ervaring had met socialdeal, in dit eigenste restaurant dan nog wel! reden waarom wij er nu terugkeerden. het is desgevallend toch niet zo moeilijk om erbij te vermelden wil men van de korting genieten, met via socialdeal moet reserveren, of eventueel op voorhand moet vermelden dat men komt in verband met vouchers van socialdeal. als (het personeel van) "botta 'n ik" (botte 'n ik?) zo precies is om de reservatie via social deal te eisen, behoud ik mij het recht voor om een uitstekende dienst te eisen, wat het verre van is geweest, de dienst kon nog niet tippen aan een 'goede' bediening, de bediening was beneden alle pijl. in een Vlaamse gemeente is het normaal in het Nederlands te worden bediend zeker als zelfs de uitbater himself Nederlandstalig is. maar die was er nu niet.
Délicieux, ambiance sympa, serveur à votre...
Délicieux, ambiance sympa, serveur à votre écoute et service impeccable