Beoordelingen van Int Hofken

8.3
Steven

Schot in de roos

Rustig en ontspannen tafelen in het centrum van Haacht. Een absolute aanrader. Heel originele gerechten, smaakvol en ongedwongen opgediend, maar vooral overheerlijk. Hou zeker een plaatsje vrij voor een dessertje ! Doen !

François

Lekker eten in een mooi kader. Zeer lang moeten...

Lekker eten in een mooi kader. Zeer lang moeten wachten zowel op eten als op de rekening. Uiteindelijk 2 uur binnen geweest voor enkel een hoofdgerecht en een koffie.

gerard

lekker tafelen

eerste maal bezocht, gerechten met variatie gebracht, lekker eten , ruime zitplaatsen , ongedwongen sfeer met vlotte bediening in centrum van Haacht..gaan we zeker herhalen.

katrien

gezellig tafelen

Op de middag op de marktdag rustig en gezellig een hapje gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. Lunchkaart zou op een marktdag iets uitgebreider mogen zijn. Denk aan spagetti, croque...

Lucienne
Lucienne beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker gegeten en gezellig

Het eten was zeker lekker en mooi opgedient een van de betere restaurants van Haacht Wij komen zeker terug

Tineke
Tineke beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Aanrader !!

Superlekker, goede bediening en aangename sfeer en omgeving. Prijs/kwaliteit zeker in orde !! Een echte aanrader !!

Philippe

Beau cadre, personnel sympa mais manque un...

Beau cadre, personnel sympa mais manque un peu de métier (pas faire gouter le vin, pain servi sans beurre, explications fautives sur le menu pour le dessert). Nourriture de bonne qualité, portions assez petites, les bons mangeurs n'auront pas assez mais c'était peut-être du fait qu'on avait un restoday menu ? Il manque pas grand chose pour en faire une bonne adresse gastronomique, mais sur base de mon repas je ne conseillerais pas à mes amis d'y aller. Je terminerai par un point positif, le vin maison est agréable pour un prix très abordable, moins de 16 euros

valerie
valerie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Trendy kader, Gastronomie

Perfect

Wij hebben heel lekker gegeten, ook onze dochter vond het super lekker ! De schotels waren heel mooie afgewerkt, fijne bediening door vriendelijk personeel. Een aanrader!!

Brigitte
Brigitte beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Verrassend lekker

Met de resto days probeerden we voor het eerst "INT HOFKEN uit en dat was meteen een zeer goede ervaring. Het eten was zeer lekker, voldoende ruime porties en eerlijke prijzen. Soms was het wat lang wachten en leek het of de keuken niet kon volgen, maar er werd gelukkig bijgebeend. Voor een snelle hap zou ik het dus niet direct aanraden, maar als je tijd hebt om rustig te van je maaltijd te genieten is het zeker het proberen waard. Ik vond de bezetting van het zaalpersoneel te krap maar gelukkig kon de ervaren enige opdienster de druk nog net aan aan. Misschien werden er niet zoveel bezoekers verwacht voor de lunch, maar bij een nog hogere bezettingsgraad zou dit ondanks ervaren personeel wel eens chaotisch kunnen aflopen. Wij zijn erg tevreden met deze nieuwe aanwinst in het hartje van Haacht.

Geert
Geert beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie

Lekker eten met middelmate bediening

Het eten was zeer verfijnd en van uitstekende kwaliteit. De paardensteak was gewoon hemels. De bediening was van een ander kaliber. Weinig persoonlijk, best kil en op het dessert hebben we een uur moeten wachten. Aan de reactie van het personeel was te zien dat ze ons gewoon vergeten waren, terwijl het niet druk was en we een menu namen, dus moet het tempo er toch blijven in zitten. De verwenkoffie kwam dus in twee shiften. Gelukkig was het tweede koffietje van het huis.