Ik had bons (Totaal 50 euro) en kon slechts...
Ik had bons (Totaal 50 euro) en kon slechts 10 euro ervan gebruiken... Oplichterij!!
Alle restaurants van Belgie: Top 10, promoties en beoordelingen. Reserveer je restaurant in Antwerpen, Gent, Leuven ....
Ik had bons (Totaal 50 euro) en kon slechts 10 euro ervan gebruiken... Oplichterij!!
het was lekker, minpuntje: we waren met amper 3, maar moesten toch per tafel betalen.
We zijn vegetariër en er was geen couscous salade meer en de veggie burger was ook uitgeput.
Vriendelijk, lekker, prijs en kwaliteit in balans
de vegetarische risotto was wel lekker, maar ik verwachtte toch iets meer groenten, enkele miniscule blaadjes spinazie en rijst voor 22 € is er ver over de anderen hadden scampi's besteld, ook hier was geen enkele groente aanwezig, enkel rijst en saus en hoeveelheid scampi's was ook te weinig voor de prijs, vind ik toch niet oke bij de vol au vent was er wel een slaatje
Gezellig, aangenaam en een fijne klant vriendelijke bediening- Het eten en de wijn waren TOP !
Lekker eten , goede prijs kwaliteit, vriendelijke bediening.
Goede service, prima keuken en ingrediaten.
het was lekker en hee vriendelijk