We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Franse
€€€€
Zondagavond, Maandag, Dinsdag (van mei t/m augustus op zondagavond en maandag)
Toon telefoonnummer Email

wim

STER KWIJT....NIET ONLOGISCH

valentijnsavond, voor 140 e de man heb je hoge verwachtingen, die worden echter niet ingelost, lekker eten maar zeer kleine porties en enorme lange wachttijden en schoonheidsfoutjes (bv.butternutsaus vergeten op ons gerecht), ik dacht de zomer terug te komen op het mooie terras maar sorry voor die prijs heb ik heel wat andere mogelijkheden...

Jan

Teleurgesteld.

Mochten dit weekend "genieten" van een maaltijd in de plezanten hof. Ruim 1 maand op voorhand gereserveerd met vermelding dat er aan onze tafel een genodigde was die lactose- en glutenintolerant was. Op de vraag of dit geen probleem vormde kregen we onmiddellijk een vriendelijke mail terug waarin werd bevestigd dat dit voor de chef geen enkel probleem vormde. De ontvangst verliep vlot en het huisaperitief liet het beste vermoeden. de hapjes die geserveerd werden waren correct, maar ook niet meer dan wat je hier mag verwachten. De voorgerechten waren van zeer hoge kwaliteit maar voor onze genodigde met haar intolerantieprobleem toch wel een teleurstelling. In plaats van een alternatief gerecht kreeg zij gewoon hetzelfde gerecht met een paar componenten weggelaten waardoor het gerecht dan ook niet volledig in balans meer was.. Eigenlijk was dit een beetje de trend doorheen het volledig menu. Aanvaarden om gluten- en lactosevrij te koken is meer dan gewoon het klassiek menu, met lekkere doch schaarse porties nog eens te reduceren. Zelfs niet de moeite doen om bijvoorbeeld een glutenvrij broodje af te bakken, een ander sausje te bereiden,... als collega heb ik er ernstig mijn vragen bij. Tot overmaat van ramp werd er zelfs meerde malen het verkeerde bord ingedekt. Stel dat, in onwetendheid, onze gast van dit bord had "genoten", dan had onze avond volledig in mineur geëindigd in het hospitaal. Lieven en team, sorry, maar zeg a.u.b. niet dat je aangepast zal koken als dit niet het geval is. Voor 4 personen ongeveer €500 neertellen om dan tot dit resultaat te komen,... ik had er persoonlijk meer van verwacht.

Lieve

Amazone

Het fijne weer,de prachtige natuur,de speciale gelegenheid ,het mooie kader en het sublieme eten hebben van ons etentje een unieke ervaring gemaakt.

Lieve

Amazone

Raf

het was fantastisch

goed ontvangen, mooi interieur, fijn en lekker eten, goede bediening, het was top.

Herman

Perfecte lunch in sfeêrieke omgeving

We hadden een aangename tijd, bij een lekker middagmaal, vriendelijke bediening maar povere "all-in formule": 1 glas witte wijn, 2 glazen rood was iets te weinig.

Carla

Gastronomisch hoogstandje

Zeer lekker gegeten in een aangenaam kader. De bediening was zeer hartelijk. Een echte aanrader

Jurgen

Gewoon een lekkere keuken met een correcte...

Lekkere gerechten met een eenvoudige uitvoering. Miste wel een beetje groenten in het geheel van de menu. De bediening was correct, vriendelijk en niet te stijf. Prachtige locatie en een aangename Chef.

Bart

Vol-au-vent met puree..... eet ik liever in...

Wij opteerden voor extra gang en drankenarrangement. Appetizers: een lekkere starter. Voorgerecht: heel lekkere Vitello. We keken verlangend uit naar het vervolg. Bouchotmosseltjes: gewoon ok. En toen kwam de Mechelse Koekoek op koninklijke wijze, ofwel.... Vol-au-vent met puree. Een teleurstelling van formaat! Vervolgens een ronduit lekker dessert en hapje nadien. Het hoofdgerecht heeft het voor ons grondig verpest. De kok kon toch een beetje moeite doen om een goedkope oplossing te vinden naar hoofdgerecht toe? Een gemiste kans voor hem naar klantenbinding toe voor de toekomst want hij kan het wel. Zeer jammer.

Brigitte

Heel lekker .

Het uitzicht vanop het terras op de tuin en vijver is heel mooi rustgevend daarbij nog het lekkere eten en zeer goede bijpassende wijnen kortom alles voor een geslaagde avond