Beoordelingen van Figaro

Online reserveren
9.0
Rudy

Prachtige kader met mooi tuinterras, vriendelij...

Prachtige kader met mooi tuinterras, vriendelijk onthaal, vlotte bediening, een uitstekend menu van verschillende gerechten, mooie wijnkaart enkel jammer dat het menu niet beschikbaar was met aangepaste wijnen. Een aanraden voor wie zich eens culinair wil laten verwennen.

Pieter

Het minst wat je van de Figaro kan zeggen is...

Het minst wat je van de Figaro kan zeggen is dat ze stabiel en standvastig zijn. Mijn beoordeling na een 5-tal bezoeken, gespreid in de tijd : Een prachtig kader. Helaas stopt het daar. Wat je op je bord krijgt is zowat altijd te duur voor hetgeen je krijgt. Er worden echt teveel fouten gemaakt in de keuken, zou niet mogen kunnen voor deze prijs. De bediening is weinig flexibel en ze hebben een airtje dat ze het behoorlijk beter weten dan de klant. Kortom slechte keuze.

Zafer

Fantastic villa environment, very good food....

Fantastic villa environment, very good food.

Micheline

Super lekker verrassend

Het was lang geleden dat we nog in de Figaro waren gaan eten, dat was ons toen niet meegevallen. Blijkbaar is de chef een andere toer opgegaan wat naar onze smaak beter bij hem past, het was heerlijk en gaan zeker nog terug, al dan niet voor een romantisch etentje of met vrienden.

Paul

Fiiiigaro, fiiiigaro fiiiiigaro!!!!

Figaro bood een zeer warm onthaal. We hadden echt het gevoel dat de hele equipe ons in de watten wilde leggen. Dat was al een heel positieve start. Het kader, we kenden het al wel, is eenvoudig maar doet gezellig aan. De akoestiek is goed. 1 puntje kritiek: de stoelen aan de eettafels zijn een 'lachertje'. Gewoon houten vehikels met een stukje doek erover. Zoveel kost een lekkere zachte stoel toch niet? Doe daar eens wat aan Jacques! Het menu was uitstekend. Ik weet nog zo wat ik heb gegeten, ossenstaartsoepje, droge aberdeen, kreeft; zeetong; duifje, kaas, wortelijs en dessert. Weet, dat ik in de regel geen duif eet; maar deze was zeer lekker. prijs:ok

Geert

Voortreffelijk etentje

Fantastische avond met culinaire hoogstandjes van begin tot het einde. 6 Hapjes om duimen en vingers af te likken. Alle voorgerechten, vis en vlees van topniveau. Kortom een super avond in een super restaurant. Proficiat

Tina

Figaro

Een heel sfeervol restaurant, heel vriendelijk personeel, de chef komt geregeld zelf uit de keuken bij de mensen aan tafel, lekker eten. De apertiefhapjes vonden wij het minst geslaagd. De rest was van topkwaliteit.

Kris

Jacques Colemont en zijn team blijven top

Hartelijk en vriendelijk onthaal. De tweede maal voor ons en een volledige andere menu: de eerste maal gedurfd en vernieuwend, deze maal traditioneel, maar steeds van aperitiefhapjes tot en met dessert van hoge klasse. De wijnen waren excellent en perfect passend bij de gerechten. Het is inderdaad prijzig, maar is het uiteindelijk wel waard. Bediening vlot en correct. Tot de volgende keer mijnheer Colemont!

Heinrich

As altijd een moie avond

Dat valentin menu was mit veel fantasie gemacht, heel lekketr und licht, fijne combinatie as bijvoorbeld kreeft mit zeekral: de zeekral hat een sterke smaak van zout, maar tezamen med de kreeft gegeten: perfect:

Paul

leuk en gezellig

Het was gezellig en lekker, maar de kamertemperatuur was wat te laag. Mijn partner en ik hadden het koud!