Beoordelingen van Kookpunt

Boudewijn D.
Declerck
Datum restaurantbezoek: 03/11/2017
Boudewijn D. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Vriendelijk, goeie service, kwaliteit Gewoon...

Vriendelijk, goeie service, kwaliteit Gewoon langsgaan en genieten!!

Marlies
Kenens

Etentje met vriendinnen

Het was een gezellig etentje heel lekker eten. Wij hadden een menu met dranken inclusief . Bij het menu kan je kiezen uit 4 voor 4 hoofd en 4 nagerechten ik vond het eerder spijtig dat je als groep van 4 maar 1 keer iets anders mocht kiezen zo hadden we alle 4 hetzelfde voor en nagerecht moeten nemen omdat 1 van ons een verschillend hoofdgerecht wou. Ik zelf wou een ander nagerecht van het menu maar dat mocht niet meer, spijtig. We hebben ook dikwijls wijn bij gevraagd dit deden ze dan wel direct maar mag door hun wel gezien worden want de prijs dranken inclusief is niet weinig. Verder heel lekker eten en lekkere wijn.

Rik
Vandervelde

Topadresje

2x bezocht en 2x lekker gegeten. Vriendelijk ^personeel en goede dienstverlening De maandmenu All Inn is een aanrader

Jos
Wijckmans

aangename kennismaking.

Zeer rustig, goede bediening en een goede prijs kwaliteits verhouding.

Virginie
Van Daele

n Heerlijke verrassing

Kookpunt = toppunt van culinair plezier! Uiterst vriendelijk onthaal, perfecte bediening, verzorgde en met veel smaak en verfijning bereide gerechten aan heel eerlijke prijzen, voor herhaling vatbaar!

André
Snijers

gewoon lekker

We vonden het wat prijzig.

geert
brauns

EEN ABSOLUTE AANRADER

Het kookpunt is een zeer stijl-en sfeervol restaurant waar elk bord een schilderijtje is.Zeer mooi gepresenteerd.De maandmenu vind ik telkens een aanrader en met de aangepaste dranken inclusief voor 70 euro is dit een mooie prijs/kwaliteit beleving waar je zeker niks tekort komt doorheen de hele avond.

Erwin
De Waele

Gezellig restaurant, lekker gegeten.

Prijs / kwaliteit dik in orde. Lekker gegeten.

Nicole
Wuytens

Gemoedelijke, lekkere lunch in een mooie omgeving

We hebben genoten van een heerlijke lunch. Mijn familie uit Mol zal zeker nog terugkomen naar "Het Kookpunt".

Danny
REYNAERTS

Prima ervaring!

Wij waren verrast door het rijke aanbod van de verschillende gangen die wij als lunch kregen. En dat alles tegen een schappelijke prijs, dranken inbegrepen! Een aanrader dus. Wij zullen het restaurant aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.