Beoordelingen van Vous Lé Vous

Online reserveren
8.9
David

Super

Heel lekker, verfijnde keuken en super verzorgd Een aanrader!

leo

schilderij op een bord

Mooi gepresenteerd, lekkere groentjes, perfecte bediening.

Willy

Lekker gegeten, maar zeker niets speciaals. De...

Lekker gegeten, maar zeker niets speciaals. De bediening, vooral van de oudere garçon, was zeer druk en zenuwachtig. Met andere woorden: storend. Samengevat: goed, maar zeker geen Michelinster waard.

Freddy

we hebben er 9 dagen verbleven, zijn culinair...

we hebben er 9 dagen verbleven, zijn culinair verwend het is alle dagen genieten van pure gastronomie, een pallet van smaken , geuren en kleuren. Elk bordje is een schilderij voor mij verdient Giovanni zeker een ster!Hij is een topchef! De combinaties zijn schitterend, de smaken verwennen je smaakpapillen telkens weer opnieuw! De aperitief hapjes zijn telkens verassend lekker. Er wordt met veel liefde voor het vak en de klanten gerechten gemaakt! Je voelt je er echt welkom, zeer vriendellijk personeel met vakkennis. An en Freddy Wetteren. Wij keren zeker terug voor een derde keer!PS: mooie uitvalsbasis voor een fietsvakantie in Limburg!

Viviane

een gelukzalig gevoel

Wij waren héél aangenaam verrast. Mijn man was wat "ongerust" over de "structuren en zalfjes" maar hij was de eerste om te zeggen: " dit is super, we komen terug!!!!"

Theo

Dik,in orde!

Wij hebben van een zeer goed verzorgd diner genoten.Werkelijk, alles was prima ook de aangepaste wijnen waren heerlijk! Wij keren zeker terug!

Caroline

HEERLIJK!

We hebben superlekker gegeten. Door de extraatjes die we bijgenomen hebben (bijgerechten, hopscheuten) en de wijn, kwamen we toch op een bedrag van 150 euro voor 2 personen.

Peter

hemel op aarde

zeer goede ontvangst, goed samengesteld menu en lekkere aangepaste wijnen ( dit kwam ik nog niet zo vaak tegen). Voor herhaling vatbaar en een aanrader

Etienne

een fijn avondtje uit

We hebben genoten van een heerlijk pallet aan smaken en dat in een klantvriendelijk kader: 't was echt een meevaller ! Proficiat aan de hele crew.

Jan

Verrassend, harmonieus.

Fijne combinatie van smaken, licht, verfijnd door combinatie met aangepaste wijnkeuze.