Beoordelingen van Hostellerie Kemmelberg - Du Mont Kemmel

8.1
Jan

Het was er heerlijk tafelen tijdens deze restod...

Het was er heerlijk tafelen tijdens deze restodays! Vlotte en zorgzame bediening maar vooral heerlijke gerechten.

MARTINE

We was heel lekker, de service was goed en...

We was heel lekker, de service was goed en je hebt een prachtig zicht

Ninon
Ninon beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zaaaaaaaaaalig

Lekker, verfijnd, luxueus kader, attentvolle bediening. Wij gaan zeker terug.

Philippe Vercoutter
2 Beoordelingen
Beoordeeld op 21/03/2016

Dank U wel voor zoveel lovende woorden. - Philippe & Kristine, Bart & HMK team

Dirk

Fijne textuur

Mooie lokatie met een terras die uitgeeft op schitterend vergezicht, enig mooi. Vriendelijk personeel. Accommodatie zal nog verbeteren, want ze zijn nog aan het verbouwen. Goede keuken.

de moor

perfect

zeer verzorgd en uitstekende kwaliteit voor deze prijs; proficiat !

stephan

klassiek

Een vriendelijk onthaal, met een mooi gedekte tafel, lekker vers brood, de pimpetjes van de olijf olie op tafel hadden vingerafdrukken van vorige klanten. De maitre stond er alleen voor, een tafel of zes op zulk niveau zorgt voor lange wachttijden, wij hebben 20 min met een leeg dessertbod voor ons neus gezeten. Het taartaartje van zalm was eenvoudig geprestenteerd maar lekker, het varkenshaasje daarentegen lag heel armtierig op het bord, het bijserveren van de saus aan tafel is geen meerwaarde. Het ijstaartje was simpel maar goed van smaak. Het uitzicht van aan de tafel over flanders fields is een meerwaarde

Fastré Jean

Voor herhaling vatbaar

Het is een prachtige locatie met een prachtig vergezicht. Zeer vriendelijke bediening. Er was te weinig personeel voor het aantal tafelgasten, het restaurant zat dan ook propvol die dag. De gerechten zijn mooi gepresenteerd en waren zeer lekker. De chef heeft dan ook al zijn sporen verdiend in enkele sterrenrestaurants.

Willy

Met honger van tafel

Bediening : morsen op tafel bij het inschenken van de wijn - aanbevolen wijn niet meer voorradig - lege aperitiefglazen blijven op tafel staan tot bij het dessert. Eten : amuses erg klein - voorgerecht eerder een tapa - hoofdschotel aangekondigd als "varken in verschillend bereidingen", in werkelijkheid twee identieke, piepkleine stukjes vlees, bovendien zonder de aangekondigde toebehoren - ijstaart moeilijk eetbaar met enkel de voorziene lepel. Interieur doet klasse vermoeden, doch dit blijkt uiteindelijk niet echt het geval. In normale omstandigheden ligt de prijs van de gerechten ook te hoog. Het uitzicht is wel prachtig.

Julien

goede aangepaste wijn

* goede Nieuw-Zeelandse witte wijn * extra hoppescheuten gevraagd en gegeten